سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 94 شهریور 2 توسط منتظر | نظر

فراکسیون روحانیون مجلس: آقای رئیس‌جمهور! سوگند خورده‌اید پاسدار قانون اساسی باشید

فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور نسبت به اظهارات اخیر وی در مورد شورای نگهبان واکنش نشان داده و خواستار آن شدند که رئیس جمهور به قانون اساسی وفادار باشد.
به گزارش فارس 25 نفر از نمایندگان روحانی مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور با اشاره به سخنان رئیس جمهور درباره شورای نگهبان آمده است:  از شما که سوگند یاد کردید پاسدار قانون اساسی باشید انتظار می‌رود جزء مدافعان شورای نگهبان و وظیفه نظارتی آن باشید نه آن که موجب تضعیف شورای نگهبان شوید.
در بخش دیگری از این نامه آمده است: در پاسخ به ادعای شما برخی از وزرای شما دولت را خم رنگرزی فرض کرده‌اند و تلاش می‌کنند تمام مدیران خود را به رنگ دولت درآورند ولی شورای محترم نگهبان براساس وظیفه الهی خود عمل می‌کند و به هیچ وجه متعلق به یک حزب و جناح سیاسی نیست و تأیید خود جنابعالی در انتخابات اخیر هم شاهد بر این مدعاست.
در این نامه همچنین تصریح شده است: امیدواریم به سوگند خود پایبند باشید و به جای تضعیف یک نهاد مقدس قانونی برای رفع مشکلات معیشتی مردم براساس اقتصاد مقاومتی عمل کنید.
تذکر نمایندگان به رئیس جمهور
خبر دیگر اینکه تعدادی از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور خواستار توضیح علت مصاحبه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بی‌بی سی شدند.
بر اساس این گزارش فاطمه آلیا، زهره طبیب‌زاده، مجتبی رحماندوست، محمد صادق جوکار، روح‌الله عباسپور، احمد امیرآبادی فراهانی، احمد سالک، نمایندگان تهران، یزد، بوئین‌زهرا، قم‌‌ و اصفهان در تذکری به رئیس جمهور خواستار توضیح علت مصاحبه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور با خبرگزاری BBC شدند.
حمید رسایی نماینده مردم تهران به رئیس جمهور در مورد علت ایراد نظر خلاف قانون معاون رئیس جمهور مبنی بر مغایرت ارائه لایحه برای توافق هسته‌ای با قانون اساسی تذکر داد.




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.