سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 94 شهریور 25 توسط منتظر | نظر

حجت الاسلام علیرضا پناهیان در ترسیم شخصیت آمریکا در جریان توافق نامه هسته ای ایران و 1+5، اظهار کرد: خیلی ها می خواهند چهره آمریکا را مثبت و شیطان بزرگ را فرشته نجات ملت ایران نشان دهند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: آمریکا دشمن دیرینه نظام جمهوری اسلامی ایران است و برای تخریب انقلاب اسلامی ایران توطئه های مختلفی را شکل داده است

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: اینکه آمریکا فرشته نجات است توهم خودفروخته های داخلی است.

وی گفت: برخی ها می خواهند از سر عافیت طلبی این توهم را به دیگران منتقل می کنند در حالی که از این حرف ها گذشته است.

پناهیان ادامه داد:کل مردم جهان و منطقه به جنایات دولت آمریکا واقف هستند و از منظر نگاه آن ها محو نخواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه « برخی از گویندگان و نویسندگان جوانهای حزب‌اللّهی و انقلابی را به اسم افراطی نکوبند»،گفت: بعضی ها وقتی از منطق انقلابی فاصله می گیرند و شجاعت و درایت انقلابی گری را از دست می دهند سعی می کنند انقلابی ها را با برچسب افراطی به حاشیه برانند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه افراطی گری همه جا وجود داشته و همیشه هم وجود خواهد داشت، افزود: اما اینکه انسان هر انقلابی را افراطی بنامد نهایت گریز از انقلاب و انقلابی ستیزی برخی افراد است.

وی تأکید کرد: بخاطر ضعف از انقلابی گری است که برخی از این گویندگان و نویسندگان به تعبیر مقام معظم رهبری این جوانان انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران را افراطی می خوانند.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان با بیان اینکه این افراد در جامعه فرافکنی می کنند، خاطرنشان کرد: باید به دغدغه های مقام معظم رهبری توجه داشت. 1

1. salehin.ir




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.