سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 94 شهریور 29 توسط منتظر | نظر بدهید

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری شهدای ایران، وزیر ارشاد که تا یک هفته آینده در انتقاد به ساخت و مجوز فیلم «قصه ها» در مجلس مورد سوال نمایندگان قرار خواهد گرفت؛ روز گذشته در جمع اهالی سنما که دور هم جمع شده بودند، اعلام کرد: دو کارت زرد گرفته ام و کارت زرد سوم را هم خواهم گرفت و برای فرهنگ کشور مقابل این کارت زرد ها می ایستم... 

گفتنی است که تاکنون نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به مجوز برخی کتاب های مسئله دار و مستهجن که در نمایشگاه کتاب هم رونمایی شد، ورود زنان به عرصه آواز خوانی و انتشار کلیپ هایی در فضای مجازی، دور شدن فرهنگ کشور از خطوط قرمز مطرح شده رهبری و فیلم های سیاسی و دور از شان اخلاقی خانواده به وزیر ارشاد تذکر دو کارت زرد داده اند و مشخص هم نیست که در هفته آینده قطعاً کارت زرد بعدی به ایشان داده شود. اما نکته ی قابل تأمل این است که آقای وزیر از گرفتن کارت زرد اِبایی ندارند و فعالیتهای خود را که در راستای آن، کارت های زرد قبلی را دریافت کرده اند، ایستادگی برای فرهنگ کشور قلمداد می کنند! 

آیا ایشان آوازه خوانی زنان، پحش کنسرت های موسیقی غیرمجاز و مختلط، کتاب های مسئله دار و مستهجن و ... را عامل پیشرفت فرهنگ و یا به طور کلی کار فرهنگی مفید می دانند؟! کجای این عناوین با فرهنگ اسلامی- ایرانی ما همخوانی دارد؟ آیا بهتر نیست وزیران پس از دریافت کارت زرد رویه ی خود را اصلاح نمایند به جای اینکه بر ادامه ی روش قبلی خود تأکید ورزند؟! اگر اینچنین باشد و هر وزیر و مسئولی بخواهد تفسیر خود از دین و اسلام و پیشرفت فرهنگی را بر جامعه حاکم کند و به تذکرات نهادهای قانونی توجه نکند، عاقبت فرهنگ ما چه خواهد شد؟! ظاهراً ایشان گاهی اوقات یادشان می رود که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند نه مروج فرهنگ غرب. متآسفانه برخی از اقدامات ایشان، نه تنها عاملی برای ترویج فرهنگ ناب اسلامی نیست بلکه در راستای اشاعه ی فرهنگ ضد دینی و اخلاقی نیز هست و گاهاً نیز مصرانه و جسورانه از آن دفاع می کنند.




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.