سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 94 مهر 19 توسط منتظر | نظر

سلام سردار. حالتان چطور است؟ حتماً از اینکه به جمع دوستان شهیدتان پیوسته اید، خوشحالید. آنها هم یقیناً دلتنگ شما بوده اند. کسی چه می داند، شاید دعای همانان مستجاب شده که شما الان در کنارشان هستید و شاید هم اشتیاق و دعای خودتان دلیل اصلی آن بوده است. اما سردار! اینجا هوا مهتابی ست. مهتابی که نه، بارانی. در غم از دست دادن شما؛ از جای به ظاهر خالی شما که هیچ کس نمی تواند آن را پر کند. نه ما که مردم سوریه و دمشق هم عزادارند و سیاه پوش. نمی دانم! چه حکمتی است که امسال باز هم قبل از محرم عزادار شده ایم!

راستی! خوش به سعادتتان که با "شهادت" از دنیا رفتید، آن هم در میدان نبرد و جهاد علیه باطل؛ در ایامی که عده ای ذلیلانه، دانسته یا ندانسته، هر روز به بهانه ای و طریقی، دل شادکن دشمن شده اند! از همه مهم تر اینکه، دیگر نیازی نیست دغدغه داشته باشید که در محکمه شهدا چگونه با شما برخورد خواهد شد؟ شما در منظر شهدا سربلند هستید؛ دیگر خودتان شهید و شفاعت کننده شده اید.

اما سردار همدانی عزیز! بعد از پرواز ملکوتی شما، ما مانده ایم و حسرت؛ حسرت از دست دادنتان، حسرت نشناختنتان، حسرت جا ماندن از شما و قافله شهدا. ما مانده ایم و غربت، غربتی که این روزها، همه مسلمانان دچار آن هستند و حتی در کشورمان هم عده ای تلاش می کنند جوانان انقلابی را دچارش کنند؛ ما مانده ایم و التماس؛ التماس از محضر قدسی و نورانی شما که برای مان دعا کنید؛ برای عزت و اقتدارکشور، برای سلامتی و طول عمر رهبر، برای هوشیاری و عاقبت به خیری ملت، برای فرج در کار مسلمانان، برای رهایی سوریه و قدس و ... از یوغ ظالمان و متجاوزان. برای همه آرمان ها و نداشته ها یا کم داشته های انقلابی مان. حتی برای آنان که این روزها در کشور، گستاخی کردند و خشنودی شان را از شهادت شما اعلام کردند. دعا کنید که اگر قابل هدایتند هر چه زودتر هدایت شوند و در غیر اینصورت روز به روز بر ذلت و خواری خود و دوستان آمریکایی شان در آن طرف مرزها افزوده شود. قدر شناسی از عزیزی که شجاعانه با داعشیان و تروریست ها و... می جنگد و در طول عمر شریفش، ماهها و بلکه سالها دفاع از اسلام و مرزهای اسلامی را بر لذت بودن در کنار خانواده و هر گونه آسایش و آرامشی ترجیح داده است و مقتدرانه در خط مقدم جبهه نبرد علیه باطل حضور می یابد- که اگر این ایثارگری ها نبود، الان حتماً دشمن با ما همان کاری را کرده بود که در سوریه و... شاهدش هستیم- کمترین کاری ست که هر ایرانی می تواند انجام دهد و این عده نه تنها در زمان حیاتتان قدرشناسی نکردند که در کمال بی خردی و وقاحت، هم صدا و همراه با رسانه های بیگانه از شهادتتان هم خوشحال شدند!

راستی سردار! شهادت مبارکتان و روزی های الهی گوارای وجودتان... به راستی که "شهادت" هنر مردان خدا و همچون شمایی ست...

در پایان باز هم از شما و همه شهدا می خواهم که دعا کنید. این بار برای اینکه به عنایت خداوند و کوری چشم دشمنان، مردم و مسئولین ما از مهمترین امتحان این روزهای کشور، یعنی "برجام" سربلند بیرون آیند. مردم با دعا، بصیرت و حمایت های معنوی شان و مسئولین به ویژه نمایندگان مجلس، با درایت، دقت و تقوایشان. از خدا بخواهید که در این مسئله شرمنده شما و دوستان شهیدتان نشویم و عده ای تنها به دلیل خوشایند دشمن و یا خوش بینی ساده لوحانه خود، حقوق هسته ای ملت را پایمال نکنند. و همچنین دعا کنید که اگر در این مسئله تاکنون کوتاهی هایی شده که دشمن را جری تر و راههای نفوذش را بر این مملکت اسلامی هموارتر کرده یا حتی خیال نفوذ به سرش زده است، خداوند متعال ما را ببخشد و از این پس با اقدامات شایسته آن را اصلاح و جبران نماییم.                                          به امید دیدار و شفاعت شما- والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.