سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 94 بهمن 29 توسط منتظر | نظر بدهید

یک سئوال از آقای هاشمی رفسنجانی البته اگر پاسخی داشته باشkد 

اگر هاشمی رفسنجانی خیلی دلسوز بیت امام خمینی ( ره ) بود پس چرا این وقتی پدر سید حسن خمینی مرحوم حاج سیداحمدخمینی در زمان دولت آقای هاشمی رفسنجانی انتقادات تندی را متوجه دولت آقای هاشمی رفسنجانی مطرح کردند آقای هاشمی رفسنجانی حرمت بیت امام خمینی ( ره ) را نگاه نداشته و حملات شدیدی را متوجه مرحوم حاج سید احمدخمینی  داشتند و در یکی از آن حملات گفتند سخنان سید احمدخمینی ضد توسعه است حالا مدافع بیت امام خمینی  و سید حسن خمینی شده اند

تا بحال از خود پرسیده اند چرا ؟

?♦?چرا سید احمد خمینی در خاطرات هاشمی رفسنجانی سانسور می شود؟

?♦?مروری بر اعتراضات و افشاگری های یادگار امام (ره) در مورد رفسنجانی قبل از وفات

?♦?شاه بیت سخنان مرحوم حاج احمد خمینی در باره دولت رفسنجانی در هفته ‌نامه امید بود که چهار روز قبل از وفات ایشان منتشر شد:

?♦?«الان داخل شانزدهمین سال از عمر انقلاب اسلامی هستیم و هنوز بعضی از مسئولین، حتی مسئولین نهادهایی که پس از انقلاب تاسیس شده اند، مشکلات مدیریتی و مسایل خود را به گردن رژیم گذشته می اندازند و ندانم کاری های خود را ناشی از مشکلات بجا مانده از رژیم طاغوت می دانند! ایضاً بعضی‌ها همه نقاط ضعف و بی‌کفایتی خود را با هیاهو به گردن استکبار جهانی و آمریکا انداخته و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند. 

?♦?مشکلات و مسایل ما به کارشکنی آمریکا و ضدیت صهیونیست‌ها برمی‌گردد شکی نیست، اما گسترش فساد اداری و رشوه‌خواری در ادارات و مؤسسات دولتی به خودمان برمی‌گردد.

?♦?اتخاذ تصمیمات نابخردانه درباره ذخایر ارزی مملکت توسط خودمان بوده است… 

?♦?آیا آمریکا به ما گفت که دور دنیا راه بیفتیم و از هر کشور و دولتی که سر راه‌مان بود چند صد میلیون و چندین میلیارد دلار وام بگیریم و مملکت را زیر بار استقراض خارجی ببریم؟ … 

?♦?یک مدت ایام ماه عسل بود، آقایان از دردسر جنگ فراغت یافته و پول‌های موجود را هزینه می‌کردند. دوستان انقلاب و نظام مرتباً حرص می‌خوردند و مضرات دریافت وام‌های سنگین خارجی را گوشزد می‌کردند، اما آقایان در مصاحبه‌های خود دریافت هرگونه وجهی را از کشورهای خارجی تکذیب کرده و با قاطعیت می‌گفتند: ما هیچ‌گونه بدهی خارجی نداریم. اما حالا اعلام می‌شود که صحبت از 35 تا 40 میلیارد دلار بدهی است و هر چند هفته یکبار اخبار مربوط به نحوه پرداخت بدهی‌ها به آلمان، فرانسه، انگلیس، هلند، کره، ژاپن و بعضی ممالک دور و نزدیک در جراید چاپ می‌شود و یک نفر هم نیست که این روزنامه‌ها را بردارد ببرد بگذارد جلوی برادر دکتر عادلی رئیس کل سابق بانک مرکزی و دکتر نوربخش وزیر سابق دارایی و از آقایان بپرسد که مگر شما نمی‌گفتید ما صَنار به ممالک خارجی بدهکار نیستیم؟

?♦?…بی سر و صدا 150 تومان به قیمت دلار اضافه کردند و کسی هم نفهمید. مگر رئیس کل بانک مرکزی قول نداده بود که قیمت دلار را در حدود 100 تومان ثابت نگه می دارد، پس چه شد؟ چرا همه مشکلات و نارسائیها را به گردن آمریکا و دیگران می اندازیم. آیا اختلاس از بیت المال نیز به آمریکا مربوط می شود؟»

?♦?این است واقعیت نظرات بیت حضرت امام خمینی (ره) در مورد هاشمی رفسنجانی! نه آنچه در سایت او این‌روزها نشان داده می‌شود! به نظر می‌رسد، هاشمی رفسنجانی بهتر بود همچنان که در نقل خاطرات دهه اول انقلاب، حضور حاج احمد‌آقا در خاطراتش خیلی پررنگ است، در بیان خاطرات دوره اول ریاست‌جمهوری‌اش نیز، نام ایشان را می‌آورد و ایشان را از متن خاطرات خود سانسور نمی‌کردند! همچنان که امروز، در سخنرانی‌های پی‌در پی خود از حضرت امام و حاج حسن آقای خمینی زیاد می‌گوید، ولی صحبتی از مرحوم حاج احمد خمینی نمی‌کند.!!!1

1. از کانال فتنه اکبر در تلگرام

 




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.