سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 94 اسفند 11 توسط منتظر | نظر بدهید

شاید درست نباشد که مردم تهران را مردم کوفه بنامیم اما متأسفانه این واقعیت وجود دارد که اکثریت این مردم به لیست سفارش شده انگلیس رأی داداند. خواسته یا ناخواسته، از روی آگاهی یا لجبازی و یا به هر دلیل دیگر. و با این آراء نتایجی را رقم زدند که دشمن شادکن بود.

خداوند را هزاران مرتبه شاکریم که ملت ایران در دیگر نقاط کشور موضع مورد حمایت انگلیس، وهابیت و اسرائیل را اتخاذ نکردند و به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه به وضوح فرمودند: عکس آنچه را انگلیس می گوید عمل کنید، لبیک گفتند.

جالب اینجاست که عده ای هم از نتایج اخیر در تهران شادند و هم از حمایت و خوشحالی دشمن و در عین حال رضایت ندارند که ایشان و همشهریانشان را کسی کوفی بنامد. ایشان شعور سیاسی تهرانی ها را بسیار بالا و در مقابل به شعور سیاسی میلیون ها هموطن در سراسر کشور توهین می کنند. همچنین این نظریه که رأی تهرانی ها ناشی از سبک زندگی رو به غرب است را هم قبول ندارند و به نظرشان مشکل فرهنگی هم در تهران وجود ندارد در حالی که متأسفانه مشکل ترویج سبک زندگی غربی در همه ایران و بیشتر از همه در تهران به وضوح قابل مشاهده است.

اما به دور از جنجال های سیاسی مطمئناً بصیرت واقعی در اسلام از آن کسانی است که حامی واقعی ولایت هستند و نه آنان که از ولایتمداری سخن بگویند و در عمل به گونه ای دیگر رفتار کنند. - بگذریم که متأسفانه در این روزها عده ای نه تنها از ولایت سخن نمی گویند که خدایشان غرب و تفکرات غرب گرایانه شده و حداکثر تلاششان را هم در جهت تضعیف جایگاه ولایت و ولایت فقیه به کار بسته اند-

از امروز هم نه تنها مردم ولایتمدار تهران که همه مردم ایران باید بسیج شوند برای تلاش مضاعف در جهت ترویج تفکر و فرهنگ اسلام و مقابله با تفکر غرب و غربزدگی که ما هر جا از مبانی اسلام کوتاه آمده ایم در مقابل به نفع دشمن کار کرده ایم. 




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.