سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 96 خرداد 11 توسط منتظر | نظر بدهید

حال که سلامت نهایی انتخابات تأیید شد، بایستی به آقای روحانی یادآور شد که طبق مبانی و اصول اسلامی حرکت کند نه اینکه در کمال بی شرمی رئیس قوه مجریه کشوری اسلامی شود و بعد شعارهایی همنوا با شعارها و وعده های ضدانقلاب ها و دشمنان نظام سربدهد.

بر همه و مخصوصا مسئولین جامعه واجب است که پاسدار خون شهیدان باشند. شهیدانی که به واسطه فداکاری آنان، امنیت امروز ما تأمین است. نمی شود که ادعای عمل به قانون و مبانی نظام اسلامی را داشت و بعد در کمال بی انصافی، زحمات گذشتگان را نادیده گرفت و آبرو و عزت نظام را کم کم به حراج گذاشت و با حرفها و افکار سراسر غرب گرایانه، اصول را زیر پاگذاشت.

مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر شیطان بزرگ، یعنی مرگ بر هر چه سلطه گری، قلدری و ظلم در جهان است. مرگ بر آمریکا یعنی آقای رئیس جمهور خوش خیالی را کنار بگذار و برای همیشه باور کن که دشمن، دشمن است و بنا نیست به تو لطف کند. مرگ بر آمریکا یعنی عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود، نه اینکه هر لحظه تحریم ها بر علیه ایران بیشتر شود و شما همچنان به فکر این هستی که دل آمریکا و آمریکا دوستان را به دست آوری. مرگ بر آمریکا یعنی برای یکبار هم که شده آیات قرآنی دشمن شناسی و دشمن ستیزی را بخوان و به شیوه یک مسلمان واقعی عمل کن. نمی شود که انسان ادعای مسلمانی کند و دشمن ستیزی قرآن را باور نداشته باشد و اعمالش متناقض با آیات قرآنی باشد.

خداوند در آیه 123 سوره توبه می فرماید: "وَلْیَجِدُواْ فِیکُمْ غِلْظَةً "آنان (کفار) باید در شما خشونت بیابند.»

و در آیه دیگر نیز می‌فرماید: «یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ خُذُواْ حِذْرَکُمْ [نساء 71] ای کسانی که ایمان آورده‌اید آمادگی خود را (در برابر دشمن) حفظ کنید.»

آقای روحانی بهتر است حداقل در این ماه مبارک چند بار این آیات و دیگر آیات مربوط به دشمن شناسی و دشمن ستیزی و حتی مرگ و لعن بر دشمنان را مرور کنید. اگر آیات یادتان رفته، می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت آنها را بیابید. یک روحانی باید قبل از هر چیز درس دینش را خوب فراگیرد.لطفا اطلاعات دینی و قرآنی تان را نیز افزایش دهید نه اینکه هر روز به فکر ایجاد جوسازی در جامعه مسلمان و ضد نظام سلطه ما باشید. شعارهای صلح طلبانه غربی ها را به خودشان تحویل دهید. نه اینکه تحت تأثیر آن قرار گرفته و شعارها و سخنان بیهوده به مردم تحویل دهید و بیخودی دل عده ای را خوش کنید و آنها را سرگرم سازید. آقای روحانی حال که با تخلف، تهدید، تطمیع و یا در خوش بینانه ترین حالت با محبوبیت، رأی اکثریت را به دست آورده اید، دلیل نمی شود که با حرفهای بی اساس جامعه را دو قطبی کرده و به این بیندیشید که بناست همه حرفهای شما درست باشد و مردم با شما راه بیایند. حد خودتان را در سخنان بشناسید و همنوا با غربزدگان شعار ندهید. بنا نیست مردم و مسئولین انقلابی و ضد نظام سلطه ما همواره سکوت کنند و شما با حرفهای ناصحیح جولان بدهید و چراغ سبز به دشمنان نجات دهید.

این دشمنان زورگو بخاطر اقتدار و پشتوانه مردم  نظام ما تاکنون جنگی راه نینداخته اند و الا به اذعان خودشان بارها به ایران حمله می کردند. گویی شما به قدری در توهمات و گفته های ناصحیح خود غرق شده اید که گمان می کنید با این حرف ها که مرگ ها حذف شود و...  می خواهید دشمنان قسم خورده را به دوست تبدیل کنید! گویی نمی بینید الان در یمن و دیگر کشورهای مسلمان چه می گذرد و همین ها که به رویشان لبخند می زنید چه بر سر کودکان مظلوم مسلمان می آورند و در بهترین حالت اگر مسئولی خودباخته در کشوری اسلامی تن به خواسته های آنان دهد، در نهایت همدست با آنان شده و تنها نیروی پشتیبانی آنان می شود برای رسیدن به اهداف پلید و خبیثشان. 

از شورای نگهبان و یا هر نهاد دیگر مسئول انتظار داریم همچنان که قبل از انتخابات، بر صلاحیت کاندیداها نظارت داشت، از این پس نیز حواسشان بر عملکردها و رفتار و گفتار رئیس جمهور منتخب باشد. نمی شود که برای انتخاب ناظر بود و پس از آن برای چهار سال کسی را به حال خود رها کرد و اجازه داد که بعضا آرمانها و اهداف انقلاب مان که با سختی و خون دل خوردن های بسیار به دست آمده را به سخره بگیرد و یا در پاسداری از آن کوتاهی نماید.




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.