سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 96 اسفند 16 توسط منتظر | نظر بدهید

لطفا شهرداری و شهر را بیش از پیش به گناه آلوده نکنید و در برابر انواع فسادهایی که مشاهده می کنید، بی تفاوت نباشید. وقتی شما مسئولین در برنامه ها حرمت حریم زن و مرد را رعایت نکنید و در مجلسی که زنان یا به قول خودتان دختران می رقصند و آهنگ های مخصوص مجالس لهو پخش می شود، حضور یابید و اعتراض نکنید، از مردم چه توقعی می توان داشت! مگر نه اینکه الناس علی دین ملوکهم...

یادتان نرود که شما در کشوری با نظام اسلامی زندگی می کنید و به بهای خون هزاران شهید و...  اکنون در امنیت به سر می برید و به پست و مقام رسیده اید. جای بسی شرمندگی است که شهدای ما بعضا از ترس دیدن نامحرم آن هم نامحرمهایی که حجاب داشتند، چشمانشان همواره به زمین دوخته بود و حال شما مسئولین در برج ها و سالن ها می نشینید و برنامه هایی سرشار از بی حیایی برایتان اجرا می شود وحتی به خود زحمت یک اعتراض هم نمی دهید! به راستی با این همه آزاد اندیشی و ولنگاری، کشور ما به چه سمتی خواهد رفت یا کشور را به چه سمتی می برید و بناست چه کسانی از این همه تساهل و بی غیرتی منفعت ببرند؟ 

وقتی در جامعه اسلامی مدام زمینه گناه فراهم شود و امر به معروف و نهی از منکر هم صورت نگیرد، اصلا جای تعجب ندارد که باران نبارد و انواع عذاب های الهی هر روز در گوشه و کنار آن نازل شود.

بدون شک با این بی مبالاتی ها و حرمت شکنی ها وضع کشور ما بهتر از این نخواهد شد، مگر نه اینکه خداوند در آیه 96 سوره اعراف می فرماید "و چنانچه مردم شهر و دیارها همه ایمان آورده و پرهیزکار می‌شدند، همانا ما درهای برکاتی از آسمان و زمین را بر روی آنها می‌گشودیم و لیکن (چون آیات و پیغمبران ما را) تکذیب کردند ما هم آنان را سخت به کیفر کردار زشتشان رسانیدیم" 

لطفا شما مسئولین به جای اینکه مدام به فکر مصلحت های شخصی یا شاد کردن و سرگرم کردن زودگذر مردم باشید، به رضای خدا و پاسخگویی در برابر او بیاندیشید و اینگونه عزتی جاودانه برای خود بخرید. به قول امام خمینی(ره) در آخرین لحظات زندگیشان: گناه نکنید، که این راه، راه سختی است.




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.