سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 94 شهریور 29 توسط منتظر | نظر بدهید

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری شهدای ایران، وزیر ارشاد که تا یک هفته آینده در انتقاد به ساخت و مجوز فیلم «قصه ها» در مجلس مورد سوال نمایندگان قرار خواهد گرفت؛ روز گذشته در جمع اهالی سنما که دور هم جمع شده بودند، اعلام کرد: دو کارت زرد گرفته ام و کارت زرد سوم را هم خواهم گرفت و برای فرهنگ کشور مقابل این کارت زرد ها می ایستم... 

گفتنی است که تاکنون نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به مجوز برخی کتاب های مسئله دار و مستهجن که در نمایشگاه کتاب هم رونمایی شد، ورود زنان به عرصه آواز خوانی و انتشار کلیپ هایی در فضای مجازی، دور شدن فرهنگ کشور از خطوط قرمز مطرح شده رهبری و فیلم های سیاسی و دور از شان اخلاقی خانواده به وزیر ارشاد تذکر دو کارت زرد داده اند و مشخص هم نیست که در هفته آینده قطعاً کارت زرد بعدی به ایشان داده شود. اما نکته ی قابل تأمل این است که آقای وزیر از گرفتن کارت زرد اِبایی ندارند و فعالیتهای خود را که در راستای آن، کارت های زرد قبلی را دریافت کرده اند، ایستادگی برای فرهنگ کشور قلمداد می کنند! 

آیا ایشان آوازه خوانی زنان، پحش کنسرت های موسیقی غیرمجاز و مختلط، کتاب های مسئله دار و مستهجن و ... را عامل پیشرفت فرهنگ و یا به طور کلی کار فرهنگی مفید می دانند؟! کجای این عناوین با فرهنگ اسلامی- ایرانی ما همخوانی دارد؟ آیا بهتر نیست وزیران پس از دریافت کارت زرد رویه ی خود را اصلاح نمایند به جای اینکه بر ادامه ی روش قبلی خود تأکید ورزند؟! اگر اینچنین باشد و هر وزیر و مسئولی بخواهد تفسیر خود از دین و اسلام و پیشرفت فرهنگی را بر جامعه حاکم کند و به تذکرات نهادهای قانونی توجه نکند، عاقبت فرهنگ ما چه خواهد شد؟! ظاهراً ایشان گاهی اوقات یادشان می رود که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند نه مروج فرهنگ غرب. متآسفانه برخی از اقدامات ایشان، نه تنها عاملی برای ترویج فرهنگ ناب اسلامی نیست بلکه در راستای اشاعه ی فرهنگ ضد دینی و اخلاقی نیز هست و گاهاً نیز مصرانه و جسورانه از آن دفاع می کنند.




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 94 شهریور 26 توسط منتظر | نظر

تقریباً از ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید، حداکثر برنامه و تلاش دولتمردان تنها در جهت اقدامات به اصطلاح صلح طلبانه و رفع تحریم ها خلاصه شده است. البته ایشان نیت خیر داشته و صد البته خوش بین هستند؛ خوشبین به انگلیس مکار، آمریکای جنایتکار و همه ی آنان که همچنان همه ی گزینه ها یشان علیه ملت ایران روی میز است. از ایرانیان هم تنها چند چیز بیشتر نمی خواهند: دست کشیدن از حقوق هسته ای،  آرمانها، انقلابی گری و در نهایت مسلمان شدن به اسلام آمریکایی!

در این مدت تلاش خاصی هم برای افزایش مرغوبیت، تولید و خرید کالای ایرانی انجام نشده؛‌ اول دولتمردان و به تبع آنان بسیاری از مردم همچنان چشم دوخته اند به رفع تحریم ها و ورود بیش از پیش کالاهای خارجی به بازار ایران ... 

اما از هر چه بگذریم "اصطلاح سازی"  و شاید هم "اصطلاح بازی" دولتمردان جالب توجه است. دقت کنید در همین یکی دو ماهه اخیر اصطلاح "برجام" و " پسا تحریم" با چه سرعتی در بین دولتمردان، رسانه ها و سپس مردم شایع شد. گویی سالهاست با آن خو گرفته اند! عده ای که اصلاً معنای آن را هم نمی دانند!

البته خیلی ها از همان ابتدا نسبت به  "برجام" به معنای برنامه جامع اقدام مشترک، خوشبین نبودند. مگر می شود کشوری با دشمن قسم خورده اش اقدامی مشترک داشته باشد و برنامه ای جامع بریزد که به نفع هر دو طرف باشد! مگر اینکه کم کم در برخی از مبانی و اصول با دشمن همجهت شود و یا قرار باشد دشمن کلاه بزرگی بر سرش بگذارد که این برنامه برای لاف پوشانی آن تدارک گردد؛‌ - چنان که در حال حاضر شاهد هستیم  علی رغم نارضایتی دولتمردان، به لطف خداوند، در حال حاضر بسیاری از کارشناسان ما به نتایج اسف بار این توافق پی برده اند و در حال آگاه سازی مردم و انتقاد از آن هستند، -هرچند عده ی بسیاری از این گروه، اصولا انتقادپذیر نیستند و منتقدان انقلابی را افراطی می خوانند-.

واژه "پسا تحریم" هم که جای خود دارد. اینکه عده ای برای بعد از تحریم ها، برنامه ریزی کرده اند و یا در حال برنامه ریزی هستند، جای بسی تعجب است!  تحریم هایی که نه تنها لغو نشده اند که در توافقنامه نیز سخن از تعلیق آن آمده و چه بسا برداشته شدنش، هزینه هایی گزاف برای کشور و ملت ما به بار آورد ...

و راستی چه اصطلاح بازاری شده است!...




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 94 شهریور 26 توسط منتظر | نظر

دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح دیروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه را نعمت بزرگ الهی و پاسدار آگاه و بینای انقلاب اسلامی در مسائل داخلی و خارجی خواندند و با تبیین الزامات و ابعاد پاسداری از انقلاب اسلامی  افزودند: دشمن به امید واهی پایان یافتن انقلاب، در فکر نفوذ به‌خصوص نفوذ سیاسی – فرهنگی است که شناخت توطئه‌های دشمن، تقویت و استحکام روحیه‌ی انقلابی و حرکت مستمر به‌سمت تحقق آرمان‌ها این هدف را ناکام خواهد گذاشت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار در تشریح جایگاه سپاهیان پاسدار و وظایف خطیر آنان در موقعیت کنونی و آینده‌ی کشور، به تبیین چهار کلمه‌ی «سپاه»، «پاسداران»، «انقلاب» و «اسلامی» و ابعاد و خصوصیات و الزامات آن پرداختند.
ایشان کلمه‌ی «سپاه» را به‌معنای داشتن سازمان و تشکیلات و نظم و انضباط دانستند و خاطرنشان کردند: برای هیچ سازمان و نهادی همچون سپاه وظیفه‌ی سازمانی برای پاسداری از انقلاب اسلامی به‌عنوان عزیزترین حادثه‌ی تاریخی و جاری کشور، تعریف نشده است.
رهبر انقلاب اسلامی، «پیرنشدن و تجدید حیات» از طریق رشد و تعمیق و «تربیت عناصر جدید، کارآمد و فهیم» را از جمله الزامات تشکیلات سپاه برشمردند و گفتند: سپاه علاوه بر تربیت عناصر درونی جدید، با عناصری که در خدمت دستگاه‌های مختلف قرار می‌دهد بر آن مجموعه‌ها و تشکیلات تأثیرگذاری می‌کند و انسان‌های مؤثری را رشد می‌دهد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه یکی دیگر از خصوصیات تشکیلاتی بودن سپاه، به‌وجود آمدن «اقتدار میدانی، سیاسی و هویتی و عزت‌بخشی» است، افزودند: از جمله ویژگی‌های «سازمانی بودن سپاه»، جوان‌گرایی و استفاده از تجربه‌ی نیروهای قدیمی و کارکشته است که باید این روند حفظ شود و انقطاع نسلی در سپاه بوجود نیاید.
ایشان سپس کلمه‌ی «پاسدار» و «پاسداری از انقلاب» را نماد اراده و حضور و هویت انقلابی دانستند و تأکید کردند: هنگامی که می‌گوییم پاسداری از انقلاب یعنی اراده‌ی انقلابی همچنان مستحکم وجود دارد و انقلاب نیز همچنان با قدرت و قوت زنده و حاضر است زیرا اگر انقلاب زنده نباشد، پاسداری از آن معنایی نخواهد داشت.
رهبر انقلاب اسلامی یکی دیگر از ابعاد مفهوم «پاسداری از انقلاب» را مورد تهدید بودن انقلاب، برشمردند و خاطرنشان کردند: اگر تهدیدی وجود نداشت، پاسداری از انقلاب لزومی نداشت، پس با توجه به وجود تهدیدات، باید آنها را شناخت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید براینکه یکی از وظایف اصلی سپاه، رصد دائمِ مسائل داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی به‌منظور شناخت تهدیدها است، گفتند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک سازمان سربه‌زیر و سرگرم کارهای اداری خود نیست بلکه یک ناظرِ آگاه و بینا و متوجه مسائل داخلی و خارجی است.
ایشان اهمیت مجموعه‌ی اطلاعات سپاه را در این بخش یادآور شدند و افزودند: مجموعه‌ی اطلاعات سپاه باید به‌طور دائم مسائل را رصد و تهدیدها را شناسایی کند.
رهبر انقلاب اسلامی یکی دیگر از ابعاد کلمه‌ی «پاسداری از انقلاب» را «هوشیاری و بیداری دائم» دانستند و تأکید کردند: ما هیچ‌گاه شروع‌کننده‌ی جنگ نبوده و نخواهیم بود اما چون انقلاب اسلامی همواره در معرض تهدید معارضین و مزاحمین است، هوشیاری و بیداری همیشگی سپاه و آمادگی‌های متناسب با تهدیدها کاملاً ضروری است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به بُعد دیگر «پاسداری از انقلاب» یعنی «پاسداشت و گرامیداشت انقلاب» گفتند: لازمه‌‌ی گرامیداشت و قدرشناسی انقلاب اسلامی، معرفت آگاهانه، روشن و جامع نسبت به انقلاب است که باید چنین معرفتی در همه‌ی بخش‌ها و سلسله مراتب سپاه وجود داشته باشد.
ایشان با اشاره به اینکه یکی از راه‌های نفوذ دشمن، ایجاد خلل در باورها است، افزودند: راه مقابله با چنین نفوذی، مجهز شدن سپاهیان به منطق مستحکم انقلاب از طریق افزایش قدرت اقناعی، منطقی و بیانی در مورد انقلاب اسلامی است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شناخت دشمن را یکی دیگر از ابعاد «پاسداری از انقلاب» برشمردند و گفتند: منظور از دشمن، استکبار جهانی، و مظهر کامل آن آمریکا است که رژیم‌های مرتجع و انسان‌های ضعیف‌النفس، عوامل آن هستند.
ایشان افزودند: لازمه‌ی پاسداری از انقلاب، شناخت نقاط ضعف معرفتی و عملی دشمن و توجیه افرادی است که هنوزشناخت صحیح از دشمن ندارند.
رهبر انقلاب اسلامی سپس به برخی نقاط ضعف و تناقض‌های مبانی دشمن اشاره کردند و گفتند: دشمنان انقلاب اسلامی کسانی هستند که از سال‌ها قبل با شعار «برقراری امنیت»، «مبارزه با تروریسم»، «برقراری دموکراسی» و «ایجاد صلح» به منطقه آمدند اما اکنون دستاورد حضور آنان، ناامنی و ظهور تروریسم وحشی و خشن و شعله‌ور شدن آتش جنگ در منطقه است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: شعار «برقراری دموکراسی» در منطقه که از طرف آمریکایی‌ها سر داده می‌شود، اکنون به یکی از مشکلات اصلی و پاشنه‌ی آشیل آنها تبدیل شده است زیرا امروز مرتجع‌ترین، و دیکتاتورترین رژیم‌های منطقه، با کمک و حمایت‌های آمریکا، به جنایات خود ادامه می‌دهند.
رهبر انقلاب اسلامی که سخنانشان را در تبیین 4کلمه‌ی شکل‌دهنده‌ی تعبیر «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» متمرکز کرده بودند، پس از بررسی معنا و مفهوم کلمات سپاه و پاسدار، به تشریح معنای حقیقی انقلاب پرداختند.
ایشان انقلاب را حقیقتی، ماندگار و دائم و «صیرورت و تحولی عمیق و پایان‌ناپذیر» خواندند و افزودند: برخلاف تصورات و القائات اتاق‌فکرهای بیگانه که در داخل هم عده‌ای آنها را تکرار می‌کنند، انقلاب تمام‌شدنی نیست و تبدیل آن به «جمهوری اسلامی» به معنایی که آنها فکر می‌کنند امکان‌پذیر نخواهد بود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ترسیم آرمان‌های اساسی را اولین گام یک انقلاب برشمردند و خاطرنشان کردند: این اصول و آرمان‌ها برخلاف وسائل و روش‌ها تغییرناپذیرند.
رهبر انقلاب با استفاده از تعبیری قرآنی، آرمان را همان حیات طیبه معنا کردند و افزودند: حیات طیبه، شامل همه‌ی مواردی می‌شود که یک ملت برای دستیابی به سعادت به آنها نیاز دارد.
ایشان، عزت ملی، استقلال به معنای آزادی ملی از ظلم و ستم و تسلط زورگویان جهانی، پیشرانی همراه با معنویت در علم و تمدن جهانی، عدالت، رفاه، خلقیات اسلامی و سبک زندگی اسلامی را از جمله خصوصیات حیات طیبه خواندند و افزودند: حرکت به سمت این جامعه‌ی آرمانی، حرکتی مستمر و در واقع صیرورت و تحول دائم به سمت پروردگار است.
ایشان ایمان به الله و کفر به طاغوت را یکی دیگر از ویژگی‌های حیات طیبه برشمردند و افزودند: غرب در تبلیغاتی که در داخل هم به نوعی تکرار می‌شود برای تضعیف تدریجی تنفر ملت از استکبار می‌گوید لازم نیست هرکسی به خدا ایمان دارد به طاغوت کافر باشداما ایمان به پروردگار و کفر به طاغوت یک ویژگی به‌هم‌پیوسته‌ی حیات طیبه است.
رهبر انقلاب ایدئولوژی‌زدایی از دیپلماسی و سیاست داخلی را از دیگر محورهای تبلیغات کنونی غرب خواندند و خاطرنشان کردند: می‌خواهند ما اصول خود را در سیاست خارجی دخالت ندهیم اما فکر و عقیده و ایدئولوژی در همه‌ی زمینه‌ها «راهنمایی تعیین‌کننده به‌شمار می‌رود».
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه به تبیین تناقض ذاتی دو گزاره‌ای پرداختند که اخیراً در تبلیغات بیگانگان تکرار می‌شود. ایشان گفتند دشمنان از یک طرف می‌گویند جمهوری اسلامی در منطقه دارای قدرت و نفوذ و تأثیرگذاری است و از طرف دیگر می گویند روحیه و تفکر انقلابی را کنار بگذارید تا جذب جامعه‌ی جهانی شوید.
رهبر انقلاب افزودند: این دو گزاره با هم متناقضند زیرا قدرت و نفوذ ما به علت روحیه و عملکرد انقلابی است و طبعاً اگر آن را کنار بگذاریم ضعیف می‌شویم.
ایشان افزودند: هدف اصلی دشمنان این است که ملت ایران تفکر انقلابی را کنار بگذارد تا قدرت خود را از دست بدهد و در نقشه‌های چند کشور زورگو که خود را جامعه‌ی جهانی می‌نامند هضم و محو شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از بررسی ابعاد مختلف مفهوم انقلاب، به تبیین ویژگی‌های چهارمین کلمه‌ی تشکیل‌دهنده‌ی «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» یعنی اسلام پرداختند.
ایشان تأکید کردند: اسلام، پایه و مایه‌ی انقلاب است اما عده‌ای از اسم اسلام هم می‌ترسند و به‌جای انقلاب اسلامی می‌گویند «انقلاب 57».
رهبر انقلاب، اسلام ناب را «همه‌ی محتوای انقلاب» خواندند و با انتقاد شدید از تفکرات عوامانه، انحرافی و ابلهانه‌یتکفیری‌ها افزودند: اسلامِ متکی بر عقل و نقل، و مستند به قرآن و معارف پیامبر و اهل‌بیت علیهم‌السلام، مبنای انقلاب ماست که در همه‌ی محافل به‌روز جهان، با  منطقی قوی، قابل ارائه و دفاع است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به نفوذ انقلاب اسلامی در افکار و دل‌های ملت‌های مسلمان تأکید کردند: «اسلامِ منحصر در عمل شخصی»، «اسلامِ سکولار»، «اسلامِ بدون جهاد و شهادت» و بدون نهی از منکر، مورد قبول ملت ایران نیست و «اسلامِ انقلاب» را می‌توان در  آیات قرآن و وصیت‌نامه‌ی امام رحمه‌الله و سخنان و مکتوبات ایشان جستجو کرد.
رهبر انقلاب در جمع‌بندی این بخش از سخنانشان خطاب به سپاهیان پاسدار تأکید کردند: شما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با چنین معنا و مفهوم وسیع و عمیق هستید و باید با کمال هوشیاری، و با تمام توان به پاسداری خود ادامه دهید.
ایشان با انتقاد از حرف‌ها و نوشته‌هایی که دانسته یا ندانسته تضعیف سپاه را دنبال می‌کند، افزودند: سپاه پاسداران، نعمت بزرگ الهی است و همه باید قدردان این نعمت باشند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، قدرشناسی از سپاه را در درجه‌ی اول متوجه خود این نهاد دانستند و افزودند: با استحکام روزافزون بافت معنوی و فکری و عملی خود، پرهیز شدید از بهانه دادن به دست دیگران، دوری مطلق از مسائلی که به کرامت سپاه لطمه می‌زند، و حرکت در خط مستقیم انقلاب در زمینه‌های اقتصادی، مالی و سیاسی، شأن و شخصیت سپاه پاسداران را قدردانی و مراقبت کنید.
رهبر انقلاب همچنین با تأکید بر ضرورت توجه کامل سپاه پاسداران به همه‌ی تهدیدها افزودند: تلاش دشمن برای نفوذ، از جمله تهدیدات بزرگ است. ایشان افزودند: نفوذ اقتصادی و امنیتی البته خطرناک است و پیامدهای سنگینی دارد اما نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن، خطر بسیار بالاتری است که همه باید مراقب آن باشند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، سرمایه‌گذاری سنگین دشمنان برای نفوذ فرهنگی و تغییر تدریجی باورهای مردم را یادآور شدند و افزودند: در زمینه‌ی سیاسی نیز بیگانگان به‌دنبال نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و اگر نشد، نفوذ در مراکز تصمیم‌سازی هستند که در صورت تحقق این توطئه، جهت‌گیری‌ها، تصمیمات و حرکت عمومی کشور، بر اساس خواست و اراده‌ی بیگانگان، تنظیم و اجرایی خواهد شد.
رهبر انقلاب در پایان سخنانشان با تأکید بر ضرورت بیداری عمومی در مقابل ترفندهای دشمنان افزودند: آنها منتظرند که ملت و نظام خوابشان ببرد تا اهدافشان را محقق کننداما ملت و مسئولان نمی‌گذارند امید شیطانی بیگانگان درباره‌ی به خواب رفتن ملت، در دل دشمن پا بگیرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: باید پایه‌های تفکر و روحیه‌ی انقلابی را چنان در کشور مستحکم کنیم که هیچ چیز در ادامه‌ی این مسیر درخشان خللی ایجاد نکند که این وظیفه‌ی اساسی همه‌ی نخبگان است.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به اهمیت و جایگاه ماه ذی‌حجه، همه‌ی مردم را به بهره‌گیری معنوی از ساعات و روزهای مهم این ماه شریف به‌خصوص روز بزرگ عرفه توصیه کردند: باید روز عرفه را قدر دانست و دعاهای پرمضمون این روز را با تأمل و تفکر خواند و توشه‌ای برای مسیر دشوار و طولانی زندگی و به‌دست آوردن نیرو و نشاط لازم در این مسیر، برگرفت.
پیش از بیانات رهبر انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده‌ی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گزارشی از مجموعه‌ی اقدامات فرهنگی صورت‌گرفته در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد.
همچنین سردار سرلشکر جعفری فرمانده‌ی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تحقق نصرت الهی در جبهه‌ی مقاومت در سراسر منطقه، گفت: با همه‌ی توان از اصول، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌درستی پاسداری خواهیم کرد و هرگز به مخالفان این راه الهی اجازه نمی‌دهیم که راه نفوذ دشمنان را هموار سازند.
سرلشکر جعفری با اشاره به رویکردهای جدید دشمنان برای نفوذ، خاطرنشان کرد: سپاه برای مقابله با ترفندهای جدید دشمنان به این باور رسیده که باید هم‌زمان با افزایش توان و دقت موشک‌هایش، به افزایش برد آرمان‌های اسلامی و الگوهای مورد نیاز انقلاب نیز توجه کند.
فرمانده‌ی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قاطعانه اعلام می‌کنیم در هیچ مقطع زمانی، ایران اسلامی از چنین قدرت و توان دفاعی و امنیتی و نیروهای آماده در صحنه‌های مختلف اجتماعی برخوردار نبوده است.1
1. khamenei.ir

 




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 94 شهریور 25 توسط منتظر | نظر

حجت الاسلام علیرضا پناهیان در ترسیم شخصیت آمریکا در جریان توافق نامه هسته ای ایران و 1+5، اظهار کرد: خیلی ها می خواهند چهره آمریکا را مثبت و شیطان بزرگ را فرشته نجات ملت ایران نشان دهند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: آمریکا دشمن دیرینه نظام جمهوری اسلامی ایران است و برای تخریب انقلاب اسلامی ایران توطئه های مختلفی را شکل داده است

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: اینکه آمریکا فرشته نجات است توهم خودفروخته های داخلی است.

وی گفت: برخی ها می خواهند از سر عافیت طلبی این توهم را به دیگران منتقل می کنند در حالی که از این حرف ها گذشته است.

پناهیان ادامه داد:کل مردم جهان و منطقه به جنایات دولت آمریکا واقف هستند و از منظر نگاه آن ها محو نخواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه « برخی از گویندگان و نویسندگان جوانهای حزب‌اللّهی و انقلابی را به اسم افراطی نکوبند»،گفت: بعضی ها وقتی از منطق انقلابی فاصله می گیرند و شجاعت و درایت انقلابی گری را از دست می دهند سعی می کنند انقلابی ها را با برچسب افراطی به حاشیه برانند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه افراطی گری همه جا وجود داشته و همیشه هم وجود خواهد داشت، افزود: اما اینکه انسان هر انقلابی را افراطی بنامد نهایت گریز از انقلاب و انقلابی ستیزی برخی افراد است.

وی تأکید کرد: بخاطر ضعف از انقلابی گری است که برخی از این گویندگان و نویسندگان به تعبیر مقام معظم رهبری این جوانان انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران را افراطی می خوانند.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان با بیان اینکه این افراد در جامعه فرافکنی می کنند، خاطرنشان کرد: باید به دغدغه های مقام معظم رهبری توجه داشت. 1

1. salehin.ir




نوشته شده در تاریخ جمعه 94 شهریور 20 توسط منتظر | نظر

جای همگی خالی، چند روزی سفر رفته بودیم؛ سفر به قم، همدان، تبریز و...

هوا در این مدت، بسیار عالی بود و خدا رو شکر گرما یا سرمای بیش از اندازه هیچ کدوم از ما رو اذیت نکرد؛‌ بعضی جاده ها شلوغ و بعضی ها هم خلوت. و داخل شهرها هم که تا دلتان بخواهد ازدحام جمعیت. مخصوصاً اماکن دیدنی و تفریحی.

اول و آخر سفرمان به قم، حرم کریمه ی اهل بیت(سلام الله علیها) ختم شد و خداوند متعال را هزاران مرتبه بر نعمت زیارت این خانم عظیم الشأن سپاسگذاریم. 

و اما برخی از تهاجمات فرهنگی در سفر ...

یک شب در یکی از بوستان های قم میهمان شدیم؛‌ مسئله ی عجیبی ذهنمان را درگیر کرد؛ اینکه در این بوستان شلوغ، هر چند قدم و شاید بین هر سه خانواده، قلیان گرم کننده ی محافل شده بود. استفاده از این وسیله چه تفننی و چه جهت رفع اعتیاد به آن، واقعاً غم انگیز بود؛ اینکه در شهری مذهبی سرگرمی مردم قلیان باشد، جای سئوال شده بود؛‌ با خودمان گفتیم ظاهراً مردم هر جایی قرار است به گونه ای تحت تأثیر تهاجمات فرهنگی قرار گیرند...

در همدان، غار علی صدر همچنان جلوه نمایی می کرد و به عنوان بزرگترین غار آبی جهان، می درخشید و بسیاری از مسافران برای دیدنش لحظه شماری می کردند؛‌ اما قبل از ورود به آن بایستی به اجبار، انواع ترانه های غیرمجازی را که در ابتدای پاساژهای ورودی به آن نواحته می شد -و صدای آن تا انتهای پاساژها را فرا می گرفت- را می شنیدی! اینجا هم به گونه ای مردم و مسافران سرگرم شده بودند...

و اما تبریز، شهری بسیار دیدنی و تمیز، با آب و هوایی عالی. و باز هم پارک ائل گلی- همسفرانمان قبلاً هم به این پارک آمده بودند- اما ظاهراً وضعیت پوشش بانوان آن نسبت به دو سه سال قبل، تغییر کرده بود. آنها هر چه قبلاً از حیا و پوشش زنان تبریزی گفته بودند، این بار تا حدودی عکس آن را شاهد بودیم و جای سئوال شده بود که چرا!؟ راستش اینقدر از غیرت مردان ترک شنیده بودم که برای خودم هم غیر قابل تصور بود که اجازه دهند زنانشان با پوشش نامناسب وارد کوچه، خیابان و پارک ها شوند؛ اما متأسفانه گویی دشمن، حیا و عفت زنان و غیرت مردان این شهر را بیش از دیگر شهرها، نشانه گرفته است...

و در بسیاری از شهرها،‌ وقتی بازار می رفتیم، همچنان فروشندگان تبلیغ می کردند برای اجناسی که ترک بود و یا برندی خارجی با خود حمل می کرد... 

... و سفر ما هم با همه ی خاطرات ماندگارش به پایان رسید و خداوند متعال را شاکرم بر نعمت کشور ایران و ایرانیانی که معرفت، میهمان نوازی و محبت شان در گوشه گوشه ی این سرزمین ما را به وجد می آورد...




نوشته شده در تاریخ دوشنبه 94 شهریور 2 توسط منتظر | نظر

فراکسیون روحانیون مجلس: آقای رئیس‌جمهور! سوگند خورده‌اید پاسدار قانون اساسی باشید

فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور نسبت به اظهارات اخیر وی در مورد شورای نگهبان واکنش نشان داده و خواستار آن شدند که رئیس جمهور به قانون اساسی وفادار باشد.
به گزارش فارس 25 نفر از نمایندگان روحانی مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور با اشاره به سخنان رئیس جمهور درباره شورای نگهبان آمده است:  از شما که سوگند یاد کردید پاسدار قانون اساسی باشید انتظار می‌رود جزء مدافعان شورای نگهبان و وظیفه نظارتی آن باشید نه آن که موجب تضعیف شورای نگهبان شوید.
در بخش دیگری از این نامه آمده است: در پاسخ به ادعای شما برخی از وزرای شما دولت را خم رنگرزی فرض کرده‌اند و تلاش می‌کنند تمام مدیران خود را به رنگ دولت درآورند ولی شورای محترم نگهبان براساس وظیفه الهی خود عمل می‌کند و به هیچ وجه متعلق به یک حزب و جناح سیاسی نیست و تأیید خود جنابعالی در انتخابات اخیر هم شاهد بر این مدعاست.
در این نامه همچنین تصریح شده است: امیدواریم به سوگند خود پایبند باشید و به جای تضعیف یک نهاد مقدس قانونی برای رفع مشکلات معیشتی مردم براساس اقتصاد مقاومتی عمل کنید.
تذکر نمایندگان به رئیس جمهور
خبر دیگر اینکه تعدادی از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور خواستار توضیح علت مصاحبه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بی‌بی سی شدند.
بر اساس این گزارش فاطمه آلیا، زهره طبیب‌زاده، مجتبی رحماندوست، محمد صادق جوکار، روح‌الله عباسپور، احمد امیرآبادی فراهانی، احمد سالک، نمایندگان تهران، یزد، بوئین‌زهرا، قم‌‌ و اصفهان در تذکری به رئیس جمهور خواستار توضیح علت مصاحبه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور با خبرگزاری BBC شدند.
حمید رسایی نماینده مردم تهران به رئیس جمهور در مورد علت ایراد نظر خلاف قانون معاون رئیس جمهور مبنی بر مغایرت ارائه لایحه برای توافق هسته‌ای با قانون اساسی تذکر داد.




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 94 مرداد 6 توسط منتظر | نظر

یک سال قبل، شاید هم دو سال قبل، قرار است آموزش و پرورش نیروی جدید استخدام کند...

یک ماه بعد، استخدامی آموزش و پرورش در راه است...

ماه بعدی، منتظر خبرهای مرتبط با استخدام آموزش و پرورش باشید...

چند روز بعد، امسال دولت از طریق آموزش و پرورش 5000 نفر نیرو می پذیرد...

دو ماه بعد، شرایط استخدام آموزش و پرورش در ماههای بعد! اعلام خواهد شد...

چند روز بعد از دو ماه، آزمون آموزش و پرورش برگزار خواهد شد و خبرهای بعدی متعاقبا به اطلاع شما خواهد رسید...

یک ماه بعد، در چند روز آینده شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش بیان خواهد شد...

چند روز آینده، برای قبول شدگان در آزمون! دوره آموزشی برگزار خواهد شد و شرایط آزمون نیز به زودی به اطلاع می رسد...

نمونه سئوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سالهای گذشته  را می توانید از اینجا بخرید و یا دانلود کنید...

آزمون آموزش و پرورش تا اوایل مهر ماه برگزار خواهد شد...

منابع آزمون آوزش و پرورش به زودی مشخص می شود...

نیروهای استخدامی در آموزش و پرورش در سال تحصیلی 95 به کار گرفته خواهند شد...

همچنان منتظر خیرهای جدید درباره نحوه برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش باشید؛ شرایط داوطلبان نیز ظرف روزهای آتی اعلام می شود!!!

و یک ملت جویای کار، مدتهاست که منتظرند؛ شاید هم قرار است با یک خبر، مدتها منتظر، دلخوش و امیدوار نگه داشته شوند؛ و عده ای نیز همچنان مشغول تبلیغات و کسب و کار...




نوشته شده در تاریخ شنبه 94 تیر 27 توسط منتظر | نظر بدهید

همه منتظر بودیم تا مثل همیشه امام و مقتدای مان که وجودشان برکت، نعمت و رحمت است برای ملت و کشور، درباره ی مسائل مختلف منطقه نظر نهایی را بگویند و سخنانشان حجت شود برای همه مردم و مسئولین. و چه زمانی بهتر از عید و لحظه ی دیدار امام و مردم آن هم بعد از یک ماه میهمان خدا بودن.

شرح خطبه‌های نماز عید فطر اول شوال 1436(1394/04/27)

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌
السّلام علیکم و رحمةالله. الحمدلله ربّ‌العالمین، الحمدلله الّذی  خلق السّماوات و الارض و جعل الظّلمات و النّور ثمّ الّذین کفروا بربّهم یعدلون. نحمده و نسبّحه و نتوب الیه و نصلّی و نسلّم علی حبیبه و نجیبه و خیرته فی خلقه سیّدنا و نبیّنا ابی‌القاسم المصطفی محمّد و علی ءاله الاطیبین الاطهرین المنتجبین الهداة المهدیّین المعصومین سیّما بقیّةالله فی الارضین.

 تبریک عرض می کنم [این‌] عید سعید را به همه‌ی شما برادران و خواهران و به ملّت عزیز ایران و به مسلمانان سراسر جهان. و شما نمازگزاران و خودم را توصیه میکنم به رعایت تقوای الهی، پرهیزکاری، مراقبت از نفس و دوری از گناه.

ماه رمضان امسال به معنای واقعی کلمه، یک ماه مبارک بود؛ برکات الهی بر این ملّت فروبارید و نشانه‌های آن در روزه‌داریِ روزهای بلند و گرم، در محافل قرآنیِ گسترده‌ی در همه جای کشور، در مجالس عظیم دعا و توسّل -که هزاران جوان و پیر و مرد و زن، دست تضرّع و دعا بلند می کردند، با خدای خود مخلصانه و خاشعانه سخن می گفتند- در انفاقها، در افطاری‌های گسترده‌ای که خوشبختانه چند سالی است رواج پیدا کرده است در مساجد، در معابر، در خیابانها، و بالاخره در راه‌پیمایی عظیم روز قدس [دیده شد]؛ اینها نشانه‌های رحمت الهی است؛

مردم روزه‌داری که شب قبل را به‌مناسبت احیاء بیست‌وسوّم ماه مبارک رمضان و شب قدر تا صبح بیداری کشیده بودند، در روز گرم تابستان، با زبان روزه در این راه‌پیمایی عظیم شرکت کردند. اینها است راه درست شناخت ملّت ایران؛ این ملّت ایران است. این ملّت ایران است که ماه رمضان در محراب عبادتْ آن‌جور، و در صحنه‌ی مقابله و مبارزه‌ی با استکبارْ این‌جور، خود را عرضه میکند و نشان میدهد. ملّت ما را از زبان مغرضِ دیگران نباید شناخت؛ ملّت ما را از خودش، از شعارش، از حرکتش، از این جلوه‌های عظیم باید شناخت؛ این است ملّت ایران. آنچه دشمن با فضاسازی سعی میکند از ملّت ایران نشان بدهد و بعضی کج‌فهم‌ها هم متأسّفانه همان را تکرار میکنند، انحراف و غلط است. ملّت ایران همان ملّتی است که ابعاد و اجزاء گوناگون خود را در این ماه رمضان نشان داد. ان‌شاءالله امروز، همه‌تان کارنامه‌ی قبولی میگیرید؛ امروز ان‌شاءالله به‌مناسبت عید، ملّت ایران کارنامه‌ی قبولی این عبادات را از منبع لطف و رحمتِ پروردگار خواهد گرفت؛ ان‌شاءالله بعضی از شما علاوه‌ی بر کارنامه‌ی قبولی، جایزه هم میگیرید، درجه هم میگیرید، اعتلای معنوی و روحی هم پیدا می کنید. شعارهای ملّت ایران، نشان داد که جهت‌گیری‌ها چیست؛ در روز قدس، شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، فضای کشور را تکان داد؛ مخصوص تهران و شهرهای بزرگ هم نبود؛ همه‌ی کشور در زیر چتر این حرکت عظیم قرار گرفت.

پروردگارا! از ملّت ایران، به رحمت و لطف خود قبول بفرما؛ پروردگارا! توفیقات خود، رحمت خود و الطاف بی‌پایان خود را بر این ملّت فرو ببار؛ پروردگارا! شهدای عزیز ما را، امام بزرگوار را، همه‌ی کسانی که ملّت را در این راه کمک کردند و یاری کردند را، مشمول رحمت و مغفرت خود قرار بده.

بِسمِ‌اللهِ‌الرَّحمنِ‌الرَّحیمِ
وَالعَصرِ. اِنَّ الاِنسانَ لَفی خُسر. اِلَّا الَّذینَ ءامَنوا وَ عَمِلُوا الصّالِحتِ وَ تَواصَوا بِالحَقِّ وَ تَواصَوا بِالصَّبر.(1)

|خطبه دوم|

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌
و الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا و نبیّنا ابی‌القاسم المصطفی محمّد و صلّ علی ائمّة المسلمین و حماة المستضعفین، امیرالمؤمنین، و سیّدة نساء العالمین و الحسن و الحسین سبطی الرّحمة و امامی الهدی و علیّ بن الحسین زین‌العابدین و محمّد بن علیٍّ و جعفر بن محمّدٍ و موسی بن جعفرٍ و علیّ بن موسی و محمّد بن علیٍّ و علیّ بن محمّدٍ و الحسن بن علیٍّ و الخلف الهادی المهدیّ، حججک علی عبادک و امنائک فی بلادک.
 سلام و تحیّت و تبریک به همه‌ی برادران و خواهران نمازگزار همراه با توصیه‌ی به تقوا، نخستین سخن ما در خطبه‌ی دوّم است.

حوادث منطقه‌ی ما در این ماه رمضان و قبل از آن، حوادث ناگواری بود و هست؛ متأسّفانه دستهای نامبارکی، ماه مبارک را برای بسیاری از مردم منطقه تلخ کرد. در یمن، در بحرین، در فلسطین، در سوریّه، بسیاری از مردم مسلمانِ مؤمن، به‌خاطر سیه‌کاری‌های دشمنان، روزهای سختی را گذراندند و روزه‌های دشواری گرفتند. همه‌ی این قضایا برای ملّت ما مهم است.

یک مسئله هم مسئله‌ی داخلی ما است که مسئله‌ی مذاکرات هسته‌ای است. چند نکته را در زمینه‌ی این مسئله لازم است عرض کنم. نکته‌ی اوّل تشکّر از دست‌اندرکاران این مذاکرات طولانی و نفس‌گیر است، رئیس جمهور محترم و بالخصوص هیئت مذاکره‌کننده که حقیقتاً زحمت کشیدند و تلاش کردند؛ چه این متنی که تهیّه شده است، در مجاری قانونی پیش‌بینی‌شده‌ی خود تصویب بشود و چه نشود، اجر آنها محفوظ است؛ این را به خود آن برادران هم از نزدیک عرض کردیم. البتّه برای تصویب این متن، یک مسیر قانونیِ پیش‌بینی‌شده‌ای وجود دارد که باید این مسیر را طی کند و خواهد کرد؛ ان‌شاءالله. انتظار ما این است که دست‌اندرکاران، با دقّت مصالح را -مصالح کشور را، مصالح ملّی را- در نظر بگیرند و آنچه را تحویل ملّت خواهند داد، بتوانند با گردن افراشته، در مقابل خدای متعال هم ارائه بدهند.
نکته‌ی بعدی این است که چه این متن تصویب بشود و چه نشود، به حول و قوّه‌ی الهی، اجازه‌ی هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای از آن داده نخواهد شد؛ اجازه‌ی خدشه‌ی در اصول اساسی نظام اسلامی به کسی داده نخواهد شد؛ قابلیّتهای دفاعی و حریم امنیّت کشور، به فضل الهی حفظ خواهد شد، اگرچه میدانیم دشمنان بر روی این نقطه‌ی بخصوص، تکیه‌ی زیادی دارند. جمهوری اسلامی، در زمینه‌ی حفظ قابلیّتهای دفاعی و امنیّتی خود -آن‌هم در این فضای تهدیدی که دشمنان برایش به‌وجود می‌آورند- هرگز تسلیم زیاده‌خواهی دشمن نخواهد شد.
 نکته‌ی بعدی این است که چه این متن تصویب بشود و چه نشود، ما از حمایت دوستانمان در منطقه دست نخواهیم کشید: از ملّت مظلوم فلسطین، از ملّت مظلوم یمن، از ملّت و دولت سوریه، از ملّت و دولت عراق، از مردم مظلوم بحرین، از مجاهدان صادق مقاومت در لبنان و فلسطین؛ [اینها] همواره مورد حمایت ما خواهند بود.
 نکته‌ی بعدی این است که با این مذاکرات و با متنی که تهیّه شده است، در هر صورت سیاست ما در مقابل دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد. همان‌طور که بارها تکرار کردیم، ما با آمریکا در مورد مسائل گوناگون جهانی و منطقه‌ای مذاکره‌ای نداریم؛ در مورد مسائل دوجانبه مذاکره‌ای نداریم؛ گاهی در موارد استثنائی مثل این مورد هسته‌ای، براساس مصلحت، مذاکره کرده‌ایم؛ این مورد هم فقط نبوده است، قبل از این هم مواردی بوده است که من در سخنرانی‌های عمومی قبلی به آنها اشاره کرده‌ام. سیاستهای آمریکا در منطقه با سیاستهای جمهوری اسلامی 180 درجه اختلاف دارد. آمریکایی‌ها حزب‌الله را و مقاومت لبنان را -که فداکارترین نیروهای دفاع ملّی در یک کشورند- متّهم به تروریسم میکنند، از این بی‌انصافی بالاتر نمیشود. آن‌وقت در مقابل، دولت تروریست صهیونیستیِ کودک‌کُش را مورد حمایت خودشان قرار میدهند، با یک‌چنین سیاستی چگونه میشود معامله کرد، چگونه میشود مذاکره کرد، چگونه میشود به توافق رسید؟ حالا موارد دیگر هم هست که من تفصیلش را می گذارم برای جای دیگر.
 نکته‌ی بعدی در مورد رجزخوانی‌های آمریکا در این چند روز است. در این چند روزی که از پایان این مذاکرات گذشته است، حضرات مسئولین آمریکایی -دولت مردانشان، دولت زنانشان- مشغول رجزخوانی‌اند، هر کدام با زبانی رجزی میخوانند. البتّه ما ایرادی به این کار آنها نداریم؛ مشکلات داخلیِ آنها، آنها را ناچار می کند که این رجزخوانی‌ها را بکنند که بله، ما ایران را سر میز مذاکره کشاندیم، ما ایران را تسلیم کردیم، ما مانع از سلاح هسته‌ای ایران شدیم، ما فلان امتیاز را گرفتیم و از این قبیل! خب، حقیقت قضیّه چیز دیگری است. میگویند ما جلوی سلاح هسته‌ای ایران را گرفتیم؛ سلاح هسته‌ای ایران، ربطی به گفتگوی با آمریکا و غیر آمریکا ندارد؛ خود آنها هم میدانند؛ گاهی هم اهمّیّت فتوای حرمت سلاح اتمی را بر زبان آورده‌اند؛ ما براساس حکم قرآن و شریعت اسلامی، تولید سلاح هسته‌ای و نگهداری آن و به‌کار بردن آن را حرام میدانیم و به آن اقدام نمیکنیم؛ این هیچ ربطی به آنها ندارد، به این مذاکرات هم ربطی ندارد. آنها خودشان میدانند که این واقعیّت است -می دانند که آنچه مانع جمهوری اسلامی در زمینه‌ی تولید سلاح هسته‌ای است، تهدید و توپ‌وتشر آنها نیست؛ یک مانع شرعی است؛ اهمّیّت این فتوا را میدانند- درعین‌حال باز میگویند که ما بودیم [که نگذاشتیم‌]؛ به ملّت خودشان راست نمی گویند، حقیقت را نمیگویند. آنها درباره‌ی مسائل گوناگون دیگر، می گویند ما درباره‌ی صنعت هسته‌ای این‌جور کردیم، این‌جور گفتیم، ایران را تسلیم کردیم؛ تسلیم ایران را مگر به خواب ببینند. پنج رئیس جمهور دیگر [آمریکا] از اوّل انقلاب تا امروز، در این آرزو که جمهوری اسلامی را تسلیم کنند یا مُردند یا در تاریخ گم شدند، شما هم مثل آنها؛ شما هم این آرزو را هرگز به دست نخواهید آورد که ایران اسلامی را تسلیم کنید.
یک نکته‌ای در خلال حرفهای رئیس جمهور آمریکا در این چند روز وجود داشت و آن اعتراف به اشتباهات گذشته‌ی آمریکا بود؛ البتّه مشتی از خروار را ایشان گفت. اعتراف کرد که در بیست‌وهشتم مرداد، آمریکایی‌ها در ایران خطا کردند؛ اعتراف کرد که در کمک به صدّام حسین، آمریکایی‌ها خطا کردند؛ دو سه مورد را گفت، [امّا] ده‌ها مورد را نگفت؛ 25 سال حکومت ظالمانه و جائرانه‌ی پهلوی دوّم را نگفت؛ شکنجه‌ها، غارتها، کشتارها، جنایتها، فاجعه‌آفرینی‌ها، از بین بردن عزّت ملّت ایران، لگدکوب کردن منافع داخلی و خارجی ملّت ایران را که به‌وسیله‌ی آمریکا انجام گرفت نگفت، تسلّط صهیونیست‌ها را نگفت، نابود کردن مسافرین هواپیمای مسافربری را به‌وسیله‌ی شلیک موشک از دریا نگفت، و بسیاری چیزهایی دیگر؛ [امّا] چند اشتباه را تکرار کرد. من جمله‌ای را میخواهم ناصحانه به این حضرات بگویم: امروز شما بعد از گذشت سالهای طولانی از بیست‌وهشتم مرداد یا از جنگ هشت‌ساله و دفاع جمهوری اسلامی، اعتراف میکنید که اشتباه کردید؛ من میخواهم بگویم الان هم دارید اشتباه میکنید، الان هم در جاهای مختلف این منطقه و بخصوص نسبت به جمهوری اسلامی و ملّت ایران مشغول اشتباه هستید؛ چند سال دیگر یک کس دیگری می‌آید و همین اشتباه شما را به رخ خواهد کشید، همچنان‌که شما امروز اشتباه گذشتگانتان را به رخ می کشید؛ شما هم دارید اشتباه می کنید، بیدار شوید، از اشتباه خارج شوید، حقیقت را بفهمید. در منطقه اشتباهات بزرگی را دارند مرتکب میشوند.
آنچه من به ملّت ایران میخواهم عرض بکنم [این است]: جمهوری اسلامی به توفیق الهی و به حول و قوّه‌ی الهی، مقتدر و قوی است، روزبه‌روز هم قوی‌تر شده است. ده سال، دوازده سال است که شش دولت بزرگ جهانى -که از لحاظ ثروت اقتصادى و غیره، جزو کشورهاى مقتدر دنیا محسوب می شوند- اینها نشسته‌اند در مقابل ایران، با هدف اینکه ایران را از پیگیرى صنعت هسته‌اى خودش باز بدارند؛ این را صریحاً گفته‌اند. هدف واقعى آنها این است که پیچ‌ومهره‌هاى صنعت هسته‌اى بکلّى باز بشود؛ این را سالها پیش هم به مسئولین ما صریحاً بیان کردند، الان هم در همین آرزو هستند. ده سال، دوازده سال کشمکش با جمهورى اسلامى، نتیجه‌[اش] این شد که این شش قدرت، امروز ناچار شدند که گردش چند هزار سانتریفیوژ را در کشور تحمّل کنند؛ ناچار شدند ادامه‌ى این صنعت را در کشور تحمّل کنند؛ ناچار شدند ادامه‌ى تحقیقات و توسعه‌ى این صنعت را تحمّل کنند. تحقیق و توسعه‌ى صنعت هسته‌اى ادامه خواهد یافت؛ گردش صنعت هسته‌اى ادامه خواهد یافت؛ این چیزى است که آنها سالها تلاش کردند، [ولى] امروز روى کاغذ آوردند و امضا دارند میکنند که حرفى ندارند. این معنایش چیست جز اقتدار ملّت ایران؟ این بر اثر ایستادگى ملّت، مقاومت ملّت، و بر اثر شهامت و ابتکار دانشمندان عزیز ما است. رحمت خدا بر شهریارى‌ها و رضائى نژادها و احمدى روشن‌ها و علی محمّدى‌ها؛ رحمت خدا بر شهداى هسته‌اى، رحمت خدا بر خانواده‌هاى اینها، رحمت خدا بر ملّتى که پاى حرف حقّ خود و احقاق حقّ خود مى‌ایستد.
یک مطلب دیگر هم که نکته‌ى آخر است عرض بکنم. این آقا گفته است که میتواند ارتش ایران را نابود کند. قدیمى‌هاى ما این‌جور حرفها را «لاف در غریبى» می گفتند. من نمی خواهم در این زمینه چیزى بگویم، آنها که این حرف را خواهند شنید، اگر می خواهند درست بفهمند، اگر می خواهند از تجربه‌هاى خود درست استفاده بکنند بدانند، البتّه ما از هیچ جنگى استقبال نمی کنیم، ما به هیچ جنگى مبادرت نمیکنیم و پیش‌دستى نمیکنیم، امّا اگر جنگى اینجا اتّفاق بیفتد، آن کسى که سرشکسته از جنگ خارج خواهد شد آمریکاى متجاوز و جنایتکار است.




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 94 تیر 24 توسط منتظر | نظر بدهید

نام : سید على

نام خانوادگى : حسینى خامنه اى

نام پدر : سید جواد 

تاریخ تولد به فرموده خودشان:

29 / 01/ 1318

تاریخ تولد در شناسنامه :

24 / 04 / 1318

محل تولد : خراسان 

:آقای خراسانی

او تولد یافت جانبازی کند
میهنم ایران سرافرازی کند
او تولد یافت تا رهبر شود
ما همه عشاق، او دلبر شود
او تولد یافت باشد نورعین
بهترین آقا پس از پیر خمین
ما همه عمار او باشد ولی
جان ما قربان تو سید علی
انشاءالله که در روز حشر شرمنده نائب امام عصر(عج) نباشیم

 




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 94 تیر 24 توسط منتظر | نظر بدهید

از تلاش تیم مذاکره کننده تشکر می کنیم 

ولی: 

آنچه امروز حاصل شد،... 

توافق هسته ای نیست

بلکه جمع بندی مذاکرات است...

که قرار است به پایختها ارسال شود تا پایتختها پس از بررسی آن، نظر نهایی خود را اعلام کنند .

قطعنامه شورای امنیت هم پس از تأیید پایتختها صادر می شود و پایتختها نیز امکان اصلاح متن جمع بندی مذاکرات را دارند ...

در ایران مجلس شورای اسلامی 

و شورای امنیت ملی باید متن جمع بندی را بررسی، اصلاح و تأیید کنند...

و در آمریکا هم کنگره ظرف مدت دو ماه باید این توافقنامه را تایید کند...

متأسفانه باز شاهد بودیم که از همه زودتر آقای روحانی دست به کار شد و با حضور در سیما، دوباره مراسم تبریک گویی به مناسبت موافقت در مذاکرات را از سرگرفت داد؛ البته از ریاست دولتی که دو سال است مردم را معطل مذاکرات کرده و تلاش درخور دیگری برای رفع مشکلات اقتصادی شان نمی کند جز این هم نمی توان توقع داشت.

و وقتی یک درصد هم احتمال می دهی که سخن از اکران فیلم پر اشتباه "رستاخیز" آن هم در ایام عید فطر، شاید ترفندی باشد برای انحراف کردن ذهن از مسائل مربوط به مذاکرات و ادامه تبلیغات کاذب برای توافقی که هنوز انجام نشده است، از سیاست بازی های مسئولین ناراحت و متأسف می شوی و از اینکه با مردم صادق نیستند در حالی که همواره دم از صداقت می زنند.

به راستی مگر ممکن است دو دشمن -ایران و آمریکا- در عین حال از یک توافق راضی باشند و هر کدام گمان کند خودش پیروز شده است! این چه مذاکرات مبهمی است که هر بار هر طرف معتقد است که به خواسته های خود رسیده! در این جمع بندی باز مسئولین ما از لغو تحریم ها می گویند و آمریکایی ها از مرحله ای شدن آن و ...

و در این روزهای پایانی و نورانی ماه مبارک بیشتر از همیشه باید دست به دامن خدا شویم که ما را از شر فتنه های آخرالزمان در امان بدارد و از بی بصیرتی و از تنبلی در راه دستیابی به بصیرت...

اللهم عجل لولیک الفرج 

 




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.