سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 96 شهریور 13 توسط منتظر | نظر بدهید

این روزها عکس های یکی از بازیگران زن به همراه همسرش در فضای مجازی منتشر شده است. عکس هایی از ماه عسل دومین عروسی، از حضور در مشهد و به طور خاص حرم مطهر امام رضا علیه السلام. سئوالی که اینجا ذهن را به خود مشغول می کتد این است که چرا ازدواج و آن هم ازدواجهای بعد از اول عده ای باید این قدر مهم جلوه داده شود مگر نه اینکه اکثر زن و مردها ازدواج می کنند و یا ازدواج کرده اند و واقعا در آن مطلب خاص و جدیدی وجود ندارد. آن هم عکس هایی که نشان از تابو شکنی دارد. گردنبند طلا با آرم الله در گردن خانم می درخشد و حجابی که قرآن و الله می خواهد، در پوشش خانم دیده نمی شود. یا  زن و مرد به حرم امام مهربانی ها وارد شده اند و حتی در آن فضا نیز خانم به حرمت صاحب حرم پوشش مناسب ندارد و خوب این ناشی از غیرت کم مرد هم هست که اجازه می دهد، همسرش اینگونه با چادر باز عکس بگیرد و بعد هم با افتخار در فضای مجازی منتشر شود.

صحبت از عکس هایی که بدون اطلاع از صاحبانش گرفته می شود نیست، صحبت از بی حرمتی به ارزش هایی است که هر روز توسط عده ای در کشور ما بیشتر می شود و کسی هم بویژه از دولتمردان و یا روحانیون دولتی معترض آن نمی شود. انگار نه انگار که دین خدا احکامی دارد و در کشوری با نظام اسلامی، باید اول احکام خدا جاری شود. متأسفانه عده ای دین را از زاویه دید خودشان برای مردم تعریف می کنند و شاید در برهه ای طرفدار حجاب و عفاف و غیرت بوده اند، اما اکنون به خاطر مطامع دنیوی و سیاسی در دفاع از آن دم بر نمی آورند. اکثریت قشر بازیگر هم که گویا گمان کرده اند همه جا بازیگرند که دین خدا را هم به بازی می گیرندو خیلی از مواقع در هتک حرمت به ارزش های دینی  بویژه حجاب پیشگام می شوند.

اینجاست که باید گفت، حواستان را بسیار جمع کنید، بلأخره دیر یا زود مرگ به سراغ شما هم خواهد آمد کما اینکه هم سنگرانتان نیز از آن در امان نماندند. نمی شود جامعه و نوجوان و جوان را به گناه و فساد کشاند و بعد هم دلخوش به پاکی دل و مهربانی خدا بود. زیبایی های ظاهری تان را همانگونه که خدا خواسته است برای همسران و محارم خود به نمایش بگذارید نه اینکه خدا را تنها در حد پلاک گردن و...  و برای برآورده شدن حوائجتان بخوانید و بخواهید که خدا سریع الحساب و سریع الانتقام هم هست. چه بسا با انتشار امثال این عکس ها جوانی را به گناه انداخته و یا خانواده ای را از هم بپاشید و این حق الناس ها قطعا روزی باید جواب داده شود.




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.