سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 96 آذر 28 توسط منتظر | نظر

مثل اینکه بعد از اینکه آقای روحانی خیالشان از بابت نافرجام بودن برجام راحت شده، سر به جیب مردم گذاشته اند.

در شرف بودن گران شدن قیمت نان، قیمت بنزین، گازوئیل و گران شدن مرغ و تخم مرغ، مصالح خانگی و هر چیزی که می دانید. 

همه و همه نشان از بی تدبیری کار دولتمردانه که چند سال شده مردم رو معطل وعده های پوچ برجامی و رابطه با غرب کردن.

یکی نیست بگه آخه رئیس جمهور محترم وقتی دور اول، وعده انتخاباتی می دادی که کاری می کنیم که دولت دستش پیش مردم دراز باشه نه مردم پیش دولت، بنا بود 100 روزه مشکلات مردم رو حل کنی و مردم با وضع معیشت خوب و عالی به دولت کمک کنند نه اینکه همین درآمد کمشون رو هم ازشون بگیری.

چطور موقع اختلاس ها، دزدی های نجومی و بریز و بپاش های دولت، پول و سرمایه هست و وقتی نوبت معیشت مردم می رسه، بودجه ها ته می کشه! اگه بودجه های دریافتی از مردم صرف خدمت بهشون نشه، بعد باید چکار کرد؟!

چرا تاوان کم کاری و نابلدی مسئولین دولتی تو زمینه ایجاد اشتغال رو باید مردم بدن؟

هر چند از دولتی که چشم و امیدش به بیگانه باشه، توقع بیشتری نمیشه داشت... 

 




نوشته شده در تاریخ یکشنبه 96 آذر 19 توسط منتظر | نظر بدهید

یکی از اقوام بعد از اینکه منزلش رو جابه جا کرد، اعتقادات و صحبتهاش هم عوض شد. رفت و آمد با دوستان تازه ای که بعضا مخالف انقلاب و نظام بودند و محدود کردن خود و خانواده ش به تماشای برنامه های ماهواره ای به جای شبکه های داخلی شاید مهم ترین دلایل این تغییرات برای این فرد هست.

از وقتی با افکار جدیدش آشنا شدم، دارم فکر می کنم چرا ما با جرأت و جسارت، پای مار خوش خط و خال ماهواره رو به خونه ها باز کردیم اون هم بدون نظارت و یا محدودیتی؟! چه کسی می خواد جوابگوی به غارت رفتن دین و اعتقادات نسل نوجوون، جوون و یا حتی بزرگسال جامعه ی ما باشه؟! 

واقعا چند درصد مردم ما ماهواره رو برای علم آموزی یا پژوهش و مصارف مفید به کار می برن؟

مگه نه اینکه با همین شبکه های ماهواره ای، تا حالا زندگی های زیادی متلاشی شده، بی بند وباری و فساد اخلاقی زیاد شده، غیرت و حیای مردان و زنان کم شده، معنویت کم رنگ و تجملات و تجمل گرایی زیاد شده و مگه نه اینکه تعداد زیادی نسبت به انقلاب و نظام بدبین شدن. پس چرا هیچ کس جلوی اون رو نمی گیره، کنترل و هدایتش نمی کنه و چرا به اسم آزادی مملکتمون رو سپردیم دست غارتگران بی دین و دشمنان قسم خورده انقلاب؟!




نوشته شده در تاریخ شنبه 96 مهر 15 توسط منتظر | نظر بدهید

امروز بار دیگر جناب روحانی اعلام کرد که از کربلا درس مذاکره گرفته است و جالب تر اینکه نظر دیگران که معتقدند در کربلا درس مبارزه و قیام علیه باطل بود را مورد نقد قرار داد تا بتواند بار دیگر از برجام دفاع کند و پایه و اساسی دینی و تاریخی برای عملکرد خود در برجام داشته باشد. 

مانده ام که اگر کربلا درس مذاکره داشت، چرا امام حسین علیه السلام و یارانش شهید شدند و کار به اسارت خاندان نبوت رسید. اصلا چرا امام حسین علیه السلام فرمود که مثل منی با مثل یزید بیعت نمی کند! چرا بخاطر حفظ جان و به دست آوردن مال، حاضر نشد با یزید مذاکره و سازش کند. 

و متأسفم برای کشور خودم که رئیس جمهوری دارد که از واقعه عظیم و روشنی همانند قیام عاشورا و کربلا درس مذاکره می گیرد و تاریخ را اشتباه فهمیده است. و یا اینکه حاضر است بخاطر توجیه اشتباهات ونوافص برجام، تاریخی همانند تاریخ عاشورا و کربلا را تحریف کند! و چرا شورای نگهبان و دیگر ناظران بر این تحلیل ها و تحلیل گرها خورده نمی گیرند که سعی دارند تاریخ اسلام را هم طبق خواسته خودشان تفسیر نمایند؟




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 96 مهر 11 توسط منتظر | نظر بدهید

در حالی که هنوز شش ماه به پایان امسال مانده، سخنگوی دولت از افزایش 10 درصدی حقوق کارمندان می گوید. مسئله ای که اصلا مطلب تازه ای نیست و با توجه به رشد نرخ تورم هر سال اتفاق می افتد. جالب تر اینجاست که دولت پیشاپیش از دستگاههای دولتی خواسته که خودشان 5 درصد از این افزایش بودجه را از هر روشی که بتوانند، تأمین کنند. جای سئوال است که آیا افزایش بودجه ستاد دولت هم همین گونه خواهد بود یا اینکه افزایش حقوق آنها خیلی بیشتر است و تأمین آن هم از طریق دولت انجام خواهد شد؟ شاید هم حقوق این قشر در سال های اخیر به اندازه ای زیاد شده که دیگر نیاز به اضافه شدن ندارد. نهادهایی مثل آموزش و پرورش تا کی باید به سمت تأمین بودجه شان از طریق مردم بروند؟ و به جای توجه به تربیت و آموزش فرزندان این سرزمین، به فکر این باشند که چگونه بودجه هایشان را تأمین کنند؟! مگر وضع اقتصادی زندگی مردم عادی سال آینده خیلی فرق خواهد کرد و بهتر خواهد شد، که روز به روز دولت بیشتر دستش را به سمت آنها دراز می کند؟ چرا دولت نه تنها برای بهبود ضعیت معیشت قشر متوسط و ضعیف از نظر اقتصادی، کاری نمی کند که هر روز از طریقی پول آنها را می گیرد؟! 




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.