سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 94 خرداد 5 توسط منتظر | نظر بدهید

علاوه بر افزایش ناگهانی و غافلگیر کننده قیمت بنزین، امروز در رسانه ها اعلام شد که قیمت گاز هم افزایش یافت. به نظر می رسد افزایش دادن قیمت حامل های انرژی آن هم درست در آستانه مذاکرات، کاملاً برنامه ریزی شده باشد تا مردم را به تسلیم و وادادگی در مواضع هسته ای بکشاند. اما به راستی چرا؟

مگر ما همان مردمی نبودیم که با دستی خالی از امکانات و پر از استقامت و توکل، خرمشهر را آزاد کردبم؛ و البته که خدا خرمشهر را آزاد کرد و این آزادی و پیروزی ها ادامه می یابد اگر همچنان بایستیم و خدا و دینش را یاری دهیم. مگر نه اینکه خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است: " إن الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکة ألا تخافوا ولا تحزنوا وأبشروا بالجنة التی کنتم توعدون 

 و مگر نه اینکه خدای علیم و مقتدر در آیه ای دیگر می فرماید"لَن تَرْضَى عَنکَ الْیَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءهُم بَعدَ الَّذِی جَاءکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِیٍّ وَلاَ نَصِیرٍ" پس چه شده است مسئولین ما را که می خواهند مذاکرات را ذلت مندانه ادامه دهند؟! مگر مذاکرات خطوط قرمز ندارد؟ چرا از خطوط قرمز عدول می کنند؟ آیا اینکه نماینده دولت در گفتگوی خبری شب گذشته اعلام کرده است که با مذاکرات همه تحریم ها برداشته نخواهد شد به جز عدول از خطوط قرمز و کوتاه آمدن از مواضع عزتمندانه چه معنایی می تواند داشته باشد؟ آن هم کوتاه آمدن در برابر دشمنان قسم خورده یهود و نصارا که خداوند متعال در آیاتش بر راضی نشدن آنان تأکید دارد، مگر اینکه تابع آنان شویم. - بماند که ما از مسئولین بسیار گله مند هستیم از اینکه در ابتدا مفاد همان بیانیه لوزان را هم نگفتند و به قدری به همدیگر و مردم تبریک گفتند که خیلی ها گمان کردند تمام تحریم ها لغو شده است و آقایان ظریف و روحانی منجیان ایران شده اند!-

به راستی چرا برخی از مسئولین ما به دشمنان و بیگانگان بیش از خداوند منان اعتماد دارند و همچنان امیدوارند که بتوانند دشمن را مغلوب کنند و در مذاکرات پیروز شوند؟! مگر مواضع عزتمند اسلام در برابر مستکبران و زورگویان عالم، مشکلی دارد که  قرار باشد ما با کوتاه آمدن ها و مذاکراتمان، اسلام هراسی را در جهان از بین ببریم و خوش بینانه تصور کنیم که با چند مذاکره، تصور دشمن عوض خواهد شد و دیگر در جهت اسلام هراسی کاری نخواهد کرد. مگر نه اینکه همین اسلام ما را به استقلال و استقامت در برابر دشمن فرا می خواند و مگر نه اینکه شعار "هیهات من الذله" را مولایی سر داد که خود و خانواده اش را حتی از آب هم تحریم کردند.

چرا دولت در حالی که می تواند این روزها شرایطی را فراهم آورد که مردم و سیاستمداران غیور، حواسشان بر مذاکرات و روند آن متمرکز شود تا فریب نیرنگ و توطئه های دشمن را نخوریم، در جهت سرگرم کردن مردم به گرانی بنزین و گاز -و احتمالا ظرف چند روز آینده کالاهای دیگر- گام بر می دارد؟! مگر قرار است ما با فشارهای خارجی و این روزها داخلی، در برابر زورگویان عالم سر تسلیم فرو آوریم و عزت اسلام، مواضع رهبر و خون های به حق ریخته شهدا را ندیده بگیریم؟! آیا این روش را در پیش گرفتن در جهت منویات دشمن نیست؟! مگر می شود تنها از رهبر و شهدا حرف زد و در عمل به گونه ای دیگر عمل کرد؟! 




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.