سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 96 خرداد 3 توسط منتظر | نظر بدهید

گله داریم از اینکه تهمت دیوارکشی خیابانی و اعدام را به رقیبتان بستید و هیچکس شما را محاکمه نکرد.

گله داریم از فضای رعب و وحشتی که در جامعه ایجاد کردید.

گله داریم از دروغهایی که درباره سند ننگین 2030 و امثال آن گفتید و خود را از آن تبرئه و مظلوم جلوه دادید در حالیکه وزیر آموزش و پرورش بعد از بیانات رهبری دستور لغو آن را صادر کرد.

گله داریم از کم کاری هایتان در چهار سال و رشوه های ماههای اخیر. رشوه هایی که در قالب پول، برنج، وعده کار و... به کارمندان نهادهای مختلف دادید.

گله داریم از پیامکهای تبلیغاتی روزهای قبل از انتخابات که حاکی از پرداخت یارانه های معوقه می کرد و بسیاری از آنها تنها برای فریب عوام فرستاده شد، بدون اینکه پولی به حساب کسی واریز شود.

گله داریم از سود سهام عدالت که درست تکمیل فرم آن به روزهای قبل از انتخابات موکول شد و اصلا مشخص نیست که سودی برای مردم دارد یا نه!

گله داریم از اینکه از اخلاق مداری و صبر بزرگان و عالمان این مملکت سو استفاده کردید و کسی هم به شما نگفت توهین ها و تهمت هایتان چه منبع و مرجعی دارد.

گله داریم از اینکه مردم را با وعده آزادی های مدنی سرگرم کرده اید و از اقتصاد، معیشت، استقلال و عزتشان غافل.

گله داریم که چرا تعداد تعرفه های ریاست جمهوری امسال از تعداد تعرفه های شورا 4 میلیون کمتر است و چرا و چگونه امسال با چنین سرعتی، آرا شمارش شد؟ چرا طبق روال دوره های پیشین انتخابات، تعداد آرای هر شعبه اخذ رأی در کشور اعلام نشد و چرا رئیس ستاد انتخابات کشور در اولین صحبت و اعلام رسمی اش از رسانه ملی، با لبخند اذعان می دارد که روال شمارش آرا در آرای اعلام نشده همانند آرای شمرده شده است!

گله داریم از اینکه در تهران و کشورهای غربی، تعداد تعرفه های انتخاباتی زیاد است و بعضا باطل می شود، اما در روستاها و شهرهای کوچک و علی الخصوص استان هایی مانند خراسان رضوی، تعرفه ها کم می آید و دیر به محل اخذ رأی می رسد؟ مگر وزارت کشور از قبل نمی داند که در هر محلی چه تعداد تعرفه لازم است؟

گله داریم که چرا کسی ناظر عملکرد شما نیست و چه کسی بناست جوابگوی عوامفریبی ها و تهدیدهای شما باشد؟!

گله داریم از همه تهدیدها، تطمیع ها و وعده ها که این ها همه رنگ و بوی سیاست معاویه ای را برای مان تداعی می کند و وای به روزی که این ترفند، همه گیر شود.

یاد حدیثی از پیامبر اکرم(ص) افتادم که فرمودند مؤمن هر عیبی داشته باشد، دروغ نمی گوید. به راستی آیا می شود با وعده های دروغ 100 روزه، منکر شدن قرارداد2030، تهمت زدن بهورقیبان انتخاباتی و... شما را مؤمن خواند و از آبرو و حقتان دفاع کرد. 

 با این همه تخلفات انتخاباتی که توسط زیرمجموعه شما شاهد هستیم، باید پرسید که خودتان جواب خدا را چه خواهید داد؟ مسند قدرت را به چه بهایی به دست آورده اید و تا کی بناست با حرفهای غیر اخلاقی و بی اساستان و با سر و صدا راه انداختن، ملت را به بازی بگیرید؟ چند استاندار، فرماندار و دهیار و... را در اهداف خود وارد کرده اید و در نهایت، همه شما در آن دنیا چه خواهید کرد؟

آقای روحانی ما گله داریم و هر چند ما را خشونت طلب خواندید اما خشونت و آشوب خیابانی را هرگز از ما نخواهید دید. ما اعتراض خود را قانونی اعلام می کنیم و اگر نتیجه داد که چه بهتر، اگر هم ظاهرا در این 4 سال نتیجه نداد و شما همچنان رئیس جمهور ما باقی ماندید، شما و همه خیانتکاران به رأی و شعور ملت را به خدا و شهدا می سپاریم که خداوند احکم الحاکمین است و محکمه خون شهدا محکمه عدلی است که همگان را در آن به محاکمه می کشند.

 




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.