سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ شنبه 96 خرداد 6 توسط منتظر | نظر بدهید

امام باقر – علیه السّلام – فرمود:

غنا و آوازه خوانی از جمله گناهانی است که خداوند برای آن وعده آتش داده است، سپس این آیه را تلاوت فرمود:

«برخی از مردم کسانی هستند که سخن بیهوده را می خرند تا دیگران را از روی نادانی از راه خدا گمراه کنند و آیات الهی را به استهزاء گیرند، برای آنان عذابی خوارکننده خواهد بود».

«وسائل الشیعه، ج 12، ص 226»

این حدیث رو باید هدیه کرد به اونهایی که این روزها خواسته یا ناخواسته در مقابل آیت الله علم الهدی می ایستند و با برگزاری مجالس آواز و موسیقی های حرام  در مشهد مقدس، درصدد هستند که قداست این شهر را در این زمینه هم از بین ببرند. 

اینها ظاهرا یادشون رفته که در بسیاری از شهرهای کشور و بویژه در مشهد مقدس، رأی اکثر مردم به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بوده، در نتیجه جایگاهی ندارد که با ترویج بی بندوباری و برگزاری مجالس حرام، به آزادی های مدنی که از لحاظ اسلام مردود است، بپردازند و به این خیال باشند که الان اوضاع نسبت به قبل فرق کرده و کسی بنا نیست با اونها برخورد کنه. ضمن اینکه نظام حاکم بر کشور ما دینی و اسلامی است.

خدا ان شاءالله بر عمر و عزت آیت الله علم الهدی بیفزاید که یک تنه در مقابل هجوم طعنه ها و سرزنش های مخالفین و معاندین نظام ایستاده اند و از ارزش های اسلامی دفاع می کنند. مردم متدین مشهد هم بایستی بیش از همیشه به هوش باشند...




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.