سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ شنبه 97 تیر 23 توسط منتظر | نظر

ظاهرا خود دولت نیز امیدی به بهبود وضعیت معیشت فعلی و کاهش گرانی ها ندارد که به جای اینکه به اصلاح وضع کنونی بازار بپردازد، جلساتش را معطوف به بعد از تحریم ها کرده است. اینکه برای هنگامه تحریم ها بیندیشند و برنامه ریزی کنند خوب است، اما اینکه وضعیت کنونی را رها کرده و تلاشی برای بهبودش نمی کنند واقعا جای نگرانی دارد و ناشی از بی تدبیری و بی برنامه گی آن است. 

چرا با گران فروشان و کم فروشان برخورد نمی شود؟؟؟ تا کی باید شاهد گرانیهای روزافزون باشیم؟ مگر جوانان ما نباید ازدواج کنند و یا با این وضعیت خانه بخرند و ...؟ آیا مسئولان ثروتمند کنونی اصلا قادر به درک فشارهای وارده بر مر دم هستند؟ چرا قوه قضائیه و اداره اطلاعات مجرمین را شناسایی نمی کنند و با آنان برخورد نمی کنند؟ براستی چه کسی مانع اقدامات مؤثر در این زمینه است؟ 

چرا آقای روحانی به جای چاره اندیشی و عمل برای شناسایی و مجازات متخلفان به سوئیس و کشورهای خارجی کی رود و باز دلش را به ادامه برجام با آنان خوش کرده است؟ تا کی نگاه ایشان و عواملشان به بیگانگان است؟ آیا 4 سال برای امید بستن بیهوده به آنان کافی نبود؟ الان که 4 ساله قبل ایشان متعلق به احمدی نژاد نیست که همه اشتباهات و خرابی ها را به گردنش بیندازند، پس چرا اشتباهات خود را به گردن نمی گیرند و متنبه نمی شوند؟ چرا در سال حمایت از کالای ایرانی تولید بعضی کالاهای داخلی متوقف شده است؟ چه کسی باید پاسخگوی همه چراهای امروز باشد؟




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.