سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ شنبه 97 مهر 28 توسط منتظر | نظر

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَنْ تَرْضَى? عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَى? حَتَّى? تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ ? قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَى? ? وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ بَعْدَ الَّذِی جَاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ ? مَا لَکَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِیٍّ وَلَا نَصِیرٍ 

 هرگز یهود و نصارى از تو راضى نخواهند شد تا (بطور کامل تسلیم خواسته هاى آنها شوىو) از آئین (تحریف یافته) آنان پیروى کنى بگو هدایت تنها هدایت الهى است، و اگر از هوىو هوسهاى آنها پیروى کنى، بعد از آنکه آگاه شدهاى هیچ سرپرست و یاورى از ناحیه خدابراى تو نخواهد بود.

اگر این آیه از قرآن کریم را سرلوحه روابط با اروپاییان و آمریکاییان قرار دهیم و حرف خدا را باور داشته باشیم، نه به برجام و نه fatf و نه وعده ها و معاهدات بین المللی دیگر، به هیچکدام دل نمی بندیم.

خوب است مردم و بویژه مسئولین بدانند که از دل بستن به بیگانگان -چه اروپا و چه آمریکا- و دل خوش کردن به وعده ها و قراردادهای آنان چیزی عایدمان نخواهد شد جز اتلاف وقت و تضییع حقوق ملت و بعضا تضعیف موقعیتها و تحریف در دین و مسائل دینی.

آیا وقت آن نرسیده است که مسئولین بیانات رهبر فرزانه و عاقبت اندیشمان را سرلوحه امور قرار دهند و به آن اعتماد کنند؟ اصلا آیا با خود اندیشیده اند که چرا چند سال است مقام معظم رهبری مدظله العالی شعار سال را مکرر مرتبط با اقتصاد و در راستای تقویت اقتصاد ملی معرفی می کنند؟  آیا اگر در این مدت به جای دلخوش کردن به وعده های تو خالی و اتلاف وقت در مذاکرات پی در پی، به اقتصاد ملی به طور جدی و بنیادی توجه می کردند، باز هم وضعیت معیشت و اشتغال در جامعه ما اینگونه می بود؟!

کاش مسئولین مربوطه بیش از این عقل خود را به کار گیرند و برای رفع مشکلات کنونی با تکیه بر توان داخلی وارد عمل شوند و حداقل از این پس و پس از برجام و شاید چندین برجام دیگر، به مردم و خودشان امید واهی ندهند.




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.