سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93 آبان 28 توسط منتظر | نظر بدهید

جناب آقای روحانی،‌ رئیس جمهور محترم! 

برای بسیاری از مردم سئوال شده است که شما که به خوبی از اهمیت و جایگاه وزارت علوم آگاه هستید چرا بر نحوه ی انتخاب وزرای پیشنهادی خود همچنان اصرار می ورزید؟‌ اگر مدعی هستید که طرفدار هیچ جناحی نیستید پس چرا با وجود اینکه می دانید احتمال رأی نیاوردن گزینه های پیشنهادی وجود دارد، همواره آنان را از جناح یکسانی انتخاب کرده اید و اعلام هم نموده اید که قرار است همین روند را ادامه دهید؟!

چرا در حالی که از تعامل و تسامح سخن می گویید، خودتان حاضر نشده اید تاکنون در این قضیه تعامل لازم  را با نمایندگان مجلس داشته باشید؟ مگر نه اینکه فتنه ی 88 یکی از خطوط قرمز نظام است،‌ پس بر چه اساسی روی عملکرد نادرست خود، یعنی انتخاب وزیر علوم از بین آنان که در فتنه نقش داشته اند، همچنان ایستاده اید و در مقابل از مجلس و مجلسیان انتظار دارید که از منطق صحیح خود مبنی بر عدم رأی اعتماد به وزیر علوم از بین این قشر، دست بردارند؟‌! مگر در کشور ما کم هستند و یا حتی وجود ندارد نیروی متعهد،‌ انقلابی و متخصصی که از اهالی فتنه هم نباشد که شما به عنوان وزیر به مجلس معرفی کنید؟!

شما که خودتان از ولایت مداری سخن می گویید،‌ چرا در این قضیه فتنه را به عنوان خط قرمز در نظر نمی گیرید؟‌ مگر نه اینکه رهبر معظم انقلاب به روشنی فتنه را از خطوط قرمز نظام برشمرده اند و مگر نه اینکه ایشان بارها از مسئولین خواسته اند که از نیروهای انقلابی و مؤمن استفاده کنند؟‌! 

شما اگر واقعاً از توبه و برگشت فتنه گران مطمئن هستید، می توانید آن ها را در سِمَت هایی پایین تر از وزیر به کار گیرید؛‌ به راستی چه لزومی دارد که تا این حد بر موضع خود پافشاری کنید؟‌! و با این کار رابطه ی خود با نمایندگان را دچار مخاطره نمایید و در مقابل از ایشان توقع داشته باشید که بدون چون و چرا نظر شما را بپذیرند و یا به اجبار به آن تن دهند. 

لطفاً به آنچه دیگران را به آن فرا می خوانید یعنی تلاش برای برقراری تعامل،‌ پایبند باشید و اجازه ندهید وزارت علوم و دانشگاهها به محافلی برای سیاست بازی و تعصبات حزبی تبدیل شود.




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.