سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 94 مهر 8 توسط منتظر | نظر

دنیای عجیب و زمانه ی بدی است. غربیان مدعی دموکراسی را که می بینی، می ترسی از خوش بینی به مذاکره با ایشان. همانان که اگر حیوانی در گوشه ای از دنیا کشته شود، دهها جلسه می گیرند و شاید صاحب حیوان را نیز محکوم کنند و امروز در مقابل قتل عام مسلمانان توسط آل سعود به نظاره و سکوت نشسته اند و یا بهتر بگویم خفه خون گرفته اند.

و کاش فقط همین بود؛ به پشتیبانی آل ملعون سعود در آمده اند و برای تبرئه کردنش می کوشند. اگر نظام ما، به دلیل جنایتکار بودن یک نفر، تصمیم به اعدام او بگیرد، فریادشان همه ی عالم را پر می کند که اسلام دین خشونت است و... و اکنون در برابر این فاجعه ی انسانی خود را به ندیدن زده اند.

باز صحنه ی همیشگی مظلومیت مسلمانان و همدستی ظالمان تکرار شده است و لشکر کفر دست به دست هم داده اند تا خون به ناحق ریخته ی مسلمانان را پایمال کنند... - هر چند ما معتقدیم این خون ها پایمال نمی شود و انشاءالله به کوری چشمشان، سبب تسریع نابودیشان خواهد شد-؛ راستی، با این همه عداوت و کینه از مسلمانان، چه بسا که این کشتار کار گروهی از خودشان باشد و توطئه ی آن از قبل طراحی شده باشد.

از آل سعود وهابی و دست نشانده ی آمریکا هم که انتظار دیگری نمی رود. گویی خداوند می خواهد هر روز و به طرق مختلف چهره ی دورو،خبیث و منفعت طلب دشمنان و مدعیان حقوق بشر را بیشتر از قبل به همگان بنمایاند و حجت را بر همه تمام کند.

کاش ما نیز متوجه آن باشیم و در مواجهه با مسائل مختلف، به وعده ها و قول و قرار آنان خوشبین و مطمئن نباشیم.




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.