سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 94 مهر 16 توسط منتظر | نظر بدهید

2

اینکه با مذاکره با آمریکا مخالفیم علتی دارد؛ مذاکره آمریکا با جمهوری اسلامی یعنی نفوذ. می خواهند راه را باز کنند برای تحمیل/ در همین مذاکرات هسته ای، هرجا فرصت پیدا کردند یک نفوذی کردند؛ الحمدلله طرف ایرانی حواسش جمع بوده اما یک جاهایی بالاخره یک فرصتهایی آنها پیدا کردند و یک حرکت مضر برای منافع ملی انجام دادند/ مذاکره با آمریکا ممنوع است به خاطر مضرات بی شماری که دارد و منفعتی که اصلا ندارد.

مذاکره با آمریکا ممنوع است بخاطر ضررهای بی شماری که دارد و منفعتی که اصلاً ندارد/ این فرق دارد با مذاکره با دولتی که نه چنان امکانات و نه چنان انگیزه‌ای دارد/ مشکل کنونی کشور بخاطر وجود آدمهای بعضاً بی‌خیال و یا بعضاً سهل‌اندیشی است که این واقعیات را نمی‌فمهند/ البته این افراد در مقابل انبوه عظیم جمعیت انقلابی، آگاه و بصیر کشور، معدود و در اقلیتند/ اما فعالند، می‌نویسند، می‌گویند، تکرار می‌کنند و دشمن هم به اینها کمک میکند.

میگویند چرا با مذاکره با آمریکا مخالفت می کنید در حالیکه امیرالمؤمنین با زبیر و امام حسین با عمرسعد مذاکره کرد/ امیرالمؤمنین و امام حسین در حرف زدن با زبیر و ابن‌سعد به آنها نهیب زدند و آنها را نصیحت کردند؛ بحث مذاکره به معنای امروزی نبود/ مذاکره به معنای امروزی یعنی معامله و یک چیزی بگیر و یک چیزی بده/ آیا امیرالمومنین با زبیر و امام حسین با ابن‌سعد معامله کرد؟ آیا تاریخ را اینگونه می فهمید و زندگی ائمه را اینگونه تحلیل می کنید؟ 1394/7/15

رهبرم! امشب باز خداوند منان را هزاران هزار بار شکر کردیم و به خود بالیدیم به سبب وجود بهترین و شجاع ترین رهبر عالم در این سرزمین. به اینکه تمام تعارفات و مصلحت اندیشی های عوامانه ی دیگران را کنار گذاشتید و حرف آخر را زدید؛ مذاکره با آمریکا ممنوع است.

درود خدا بر شما که از سلاله پاک خاندان عصمت و ولایت هستید و سخنان برحق و رفتار علوی گونه تان، اقتدار و عزت حسینی را نه فقط برای ملت ایران که برای همه مسلمانان و مظلومان جهان به ارمغان می آورد.

و هر کس دین خدا را یاری کند، خداوند یقیناً او را یاری خواهد کرد. و خداوند قطعاً یاور و نگهدار رهبر فرزانه و انقلابی ما و یاران و سربازانش خواهد بود...




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.