سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 94 دی 27 توسط منتظر | نظر

امام و انتخابات

امروز بعضی از خبرگزاری ها از احراز صلاحیت سیدحسن خمینی گفتند و به قدری مطمئن این خبر را نوشتند که خیلی ها گمان کردند به درستی صلاحیت ایشان تأیید شده است. اما ظاهرا اینها همه بیش از گمانه زنی نبوده و تا الان از سوی شورای نگهبان خبر تأیید یا رد ایشان اعلام نشده است. 

حال باید صبر کنیم و ببینیم بلأخره رأی این شورا چه خواهد بود. هر چند ظاهر امر این است که رد ایشان بر صلاحیتش ترجیح داشته باشد چرا که کسی که از همان ابتدا تن به قانون و اجرای آن ندهد چگونه می تواند و یا می خواهد در مجلس خبرگان بر قوانین نظارت داشته باشد.

اما تجربه ای که از امروز و خبر آن بدست آمد این بود که - البته اگر خلاف رأی بالا صادر شود- احتمالاً در این روزها و هر چه به روزهای انتخابات نزدیک شویم، شاهد اخبار ضد و نقیض بیشتری خواهیم بود. اینکه منشأ این اخبار کجاست و چرا عده ای به آن دامن می زنند یک مسئله است و اینکه از این پس باید مطالب را تنها پس از رصد از خبرگزاری های معتبر منتشر کرد، مسئله ای دیگر. شاید نتوان جلوی شایعه پراکنان را گرفت اما می توان تعدادی از خبرگزاری ها را از این طریق شناسایی کرده و دیگر برای کسب خبر به آن مراجعه نکنیم. 




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.