سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 94 دی 30 توسط منتظر | نظر بدهید

با توجه به تعدد نامزدهای لنتخاباتی و این اوضاعی که امسال پیش آمده، احتمالا در چند سال آینده از یک شهر 100 هزار نفری، 1000 نفر احساس تکلیف خواهند کرد و نامزد انتخابات مجلس خواهند شد! به ویژه که روز به روز بر متخصصان و افراد دارای مدارک تحصیلی بالا افزوده می شود. بماند که در همین دوره هم انسان می ماند که با این تعدد نامزدها چه کند و با این همه مشغله و وقت کم چطور به شناسایی نامزد مدنظر دست یابد؛ مخصوصاً که هجمه ی تبلیغات هم زیاد و همگان هم مدعی هستند. 

به نظر می رسد بهتر است مصوبه ای قانونی در جهت محدودیت تعداد کاندیداهای انتخاباتی مجلس در هر شهر با توجه به جمعیت آن و معیارهای دیگر وجود داشته باشد و سطح بالاتری از شایستگی ها برای احراز صلاحیت نامزدها در نظر گرفته شود.  فراوانی تعداد نمایندگان هر چند در مواردی سبب افزایش تعدد سلیقه ها و آراست ولیکن بایستی حساب شده و با برنامه باشد. خوب است شرایط طوری فراهم آورده شود که نماینده انتخاب شده مردم، رأی قابل قبولی را کسب کند و از پراکندگی بیش از حد آرا جلوگیری گردد. 

اگر تعداد نمایندگان احراز صلاحیت شده ثابت باشد و همه خود را ملزم به انتخاب شایسته ترین ها نمایند چه بسا دیگر نشود نام عده ای را به هر قیمت در لیست نهایی نامزدهای انتخاباتی وارد کرد و با انواع سفارشات و ملاحظات سبب تأیید نهایی آنها شد.  




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.