سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 93 مرداد 5 توسط منتظر | نظر بدهید

سلام. آقای رئیس جمهور! 

چرا شما بعضی از دیدارهایتان را دقیقاً هم زمان با رویدادهای مهم تر منطقه و جهان انجام می دهید؟ خدای نکرده با این تقارن ها که قصد ندارید مهم تر ها را تحت الشعاع دیدارها و برنامه های خود قرار دهید؟

چرا در حالی که شما همگان را به نقد کردن دعوت می کنید، در دیدار با هنرمندان و یا برنامه هایی اینچنینی، تنها آنان که به شما رأی داده اند و یا کاملاً موافق برنامه های شما هستند، اداره جلسات را به دست می گیرند و به نمایندگی از دیگران صحبت می کنند؟

چرا اصرار دارید نسبت به برخی از خطوط قرمز و اصول، بی تفاوت باشید و یا با سخنانی این تفکر را القا کنید که برخی از خطوط قرمزها اضافی هستند و منشأ واقعی و درستی ندارند؟ آیا حجاب هم از همین خط قرمزهاست و آیا می توان به راحتی حجاب نامناسب بدحجابان حاضر در جلسه مذکور را به راحتی نادیده گرفت و نسبت به آن بی تفاوت بود؟ مگر نه اینکه رسانه در انتقال ارزش هایی همانند حجاب به زنان و دختران ما نقش بسزایی دارد و می توان در جلساتی اینچنینی مخاطبان را به حفظ و حرمت بیشتر ارزش های اسلامی و انسانی فراخواند؟ آیا ما اجازه داریم خطوط قرمز شرعی و اسلامی مسلم مان را زیر پا بگذاریم تا همگان از ما راضی باشند و هر چه می خواهند بنویسند، بگویند، از پول بیت المال بر اساس آن فیلم بسازند و...

چرا در سخنانتان از دیگران و از جمله هنرمندان نخواستید و یا نمی خواهید که اسلام واقعی را به جهانیان معرفی کنند؟ دنیا بیش از اینکه محتاج صلح باشد - آن هم صلحی که در این زمان، مدعیان دروغین بسیاری دارد- نیازمند صداقت، آرامش و امنیت است؛ و اینها گاهی تنها با جنگ و مقابله به دست می آید؛ جنگ و مقابله با ظالمان و زورگویان. 

و چرا به بهانه اعتدال، گاهی ارزش های اسلامی و یا انسان های متعهد و مؤمن توسط شما و دوستانتان، نادیده گرفته می شوند؟ ... 

 




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.