سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظر المهدی(علیه السلام)
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 93 مهر 17 توسط منتظر | نظر

ارباب صدای قدمت می آید...

 

آقای خوبم! شنیده ام عاشقان و دلدادگانتان برای زیارت شما در اربعین، از هم اکنون ثبت نام می کنند؛ می شود امسال، هوای دل بهانه گیر ما را داشته باشید و نام ما را هم در فهرست زائرانتان بنویسید...

شنیده ام امام عزیزمان فرموده است: "راه قدس از کربلا می گذرد". گویی همیشه قرار است مبارزه های حیاتی عالم از جانب شما آغاز شود؛ شما که برای نابودی ظلم و ظلمت از جان خود و عزیزانتان هم گذشتید.

یعنی ممکن است در یکی از همین اربعین ها، شاهد باشیم که خیل عظیم شیعیانتان از کربلا راهی قدس شوند؛ راستی اگر در ظاهر هم راهی قدس نشوند، در حقیقت هر اجتماع و اتحاد باشکوهشان که به شما ختم شود، پایه های قدرت سردمداران ظلم و ستم را خواهد لرزاند و به یاری خدا آنان را نابود خواهد کرد.

آقا جان! راستی که کربلا، سرزمین کرب و بلاست. اصلاً گویی خداوند متعال از ابتدا چنین تقدیر کرده است و بخاطر همین، حتی در هنگامه ی سختی و خطر، تنها اجازه ی زیارت شما را داریم و به آن سفارش شده ایم. این روزها هم که داعشیان و تکفیری ها بنا دارند با حملات وحشیانه ی خود در دل شیعیانتان رعب و وحشت بیندازند. ما اما، انشاءالله به کوری چشم آنان و همه ی دشمنانتان امسال زیارت اربعین را باشکوه تر برگزار خواهیم کرد.

دعا کنید هر چه زودتر منتقم خونتان از راه برسد تا به امید خدا ریشه ی ظلم و فساد برای همیشه برچیده شود...




مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
.:
By Ashoora.ir & Blog Skin :.